دولت نوبخت، ملت بخت برگشته!

محمدرضا ستوده- نوبخت معاون رییس‌جمهور‌ و رییس سازمان برنامه‌وبودجه: سال آینده برای دولت دوازدهم، سال افزایش اشتغال، فقرزدایی و تامین مسکن محرومان است.
خب خدا را شکر که بعد از چهار دهه بالاخره نوبت افزایش اشتغال، فقرزدایی و تامین مسکن محرومان رسید. سال‌های گذشته و امسال که سال افزایش بیکاران، ندادن حقوق کارگران، مبارزه با جوانان، اختلاس خادمان، رفاه بزرگان، عدم رسیدگی به زلزله‌زدگان، یخ‌زدن خیابان، آلودگی آسمان و افسردگی شهروندان بود.
به هر حال همانطور که شاهد هستید قبل از این کارهای بسیار واجب‌تری وجود داشت که باید انجام می‌شد و شد. کارهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم پروژه‌های بسیار کلانی است به همین خاطر انجام آنها حدود چهار دهه طول کشید اما بالاخره با تکیه بر توان مهندسان داخلی نوبت به افزایش اشتغال، فقرزدایی و تامین مسکن محرومان رسید. من به جای سخنگوی دولت از تمام محرومانی که در این چهار دهه بی‌مسکن، فقیر و بیکار بوده‌اند عذرخواهی می‌کنم و از صبر جزیل آنها تشکر می‌کنم‌ اما دوران سختی تمام شد! آقای نوبخت سال آینده همه مشکلات را حل می‌کند. دولت و آقای نوبخت سال بعد بیکاری، فقر و بی‌خانمانی را به زباله‌دانی تاریخ خواهند انداخت و ان‌شاءالله سال آینده ما مثل آلمان می‌شویم.
سال آینده سال خوشبختی ملت ایران است. سال آینده ما از عربستان هم بهتر می‌شویم.


دولت می‌خواست امسال این کارها را بکند ولی از بس اینکه زلزله آمد فرصت نشد! وگرنه ما همین امسال مثل آلمان می‌شدیم!
ملت ایران... فقط 43 روز دیگر تحمل کنید. از لحظه تحویل سال همه چیز شروع می‌شود به درست شدن!