سلبریتی بازی «اکبرعبدی» پیش چشمان وزیر و افشای قلیان کشی «خداداد عزیزی» !


 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
سلبریتی بازی «عبدی» پیش چشمان وزیر!
پخش فیلم کوتاه بزرگداشت عبدی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، واکنش‌های جالبی را به همراه داشت. عبدی در این فیلم در کنار همسرش با همان شوخ طبعی همیشگی حرف‌هایی را به زبان آورد که کمتر در سیمای ملی بیان شده بود. عبدی به نظر می‌رسد در این فیلم با کنایه به دیگر سلبریتی‌ها می‌گوید می‌خواهد با اجازه همسرش چند تا زن دیگر بگیرد تا از جو سلیریتی‌ها عقب نماند! کاربری در این باره نوشت:‌ «آقای عبدی دختران ایرانی الان مثل صد سال پیش در اندرونی نیستن که شما این‌طور توهین می‌کنی بهشون.» و کاربر دیگری نوشت:‌ «برای بزرگداشت عبدی، ده‌نمکی را دعوت کردن رو سن! قحط الرجاله!؟»
 
شیرینی حضور و برخی کنایه‌ها!
یکی از تصاویر رئیس جمهور در سفر روز گذشته خود به مناطق زلزله‌زده، در روستای گورک شهرستان راور مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. در این تصویر رئیس جمهور در کنار 3 کودک لبخند به لب دارد. کاربری درباره این تصویر نوشت: «چه عکس پُر انرژی و پُر امیدی. چقدر خوبه که دیگر مقامات دولتی ما از آقای روحانی یاد بگیرند.» و کاربری هم نوشت: «کاش این لبخندها ژست جلوی دوربین نباشه و واقعا باعث دلگرمی باشه. آقای رئیس جمهور لبخندت که تمام شد کاری برای این مردم زلزله‌زده انجام بده.»
 
شوخی بی‌مزه و دردسرساز آقای مجری
احسان کرمی، مجری افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آیین افتتاحیه شوخی بی‌مزه و البته دردسرسازی را با حاتمی‌کیا داشت. او در بخشی از برنامه با فیلم جدید حاتمی‌کیا شوخی کرد و گفت: «جشنواره امسال «به وقت شام» داره، امیدواریم سال‌های دیگه به وقت ناهار و به وقت صبحانه هم داشته باشیم.» شوخی که با واکنش هواداران حاتمی‌کیا همراه بود: «من نمی‌دونم کی به این کرمی گفته بانمکه. اون از اجرای روی اعصابش در خندوانه و اینم از بی‌نمکی و توهینش به حاتمی‌کیا.» و کاربر دیگری نوشت: «اجرای بسیار ضعیفی داشت و  اصلا در شان جشنواره نبود. واقعا متاسفم.»
 
پاکبان پاکِ شهر
تصویر پاکبان پاک شهرداری که برای باز کردن کانال فاضلاب تا کمر در کانال رفته است. تصویری که واکنش‌های کاربران در فضای مجازی را در پی داشته است. کاربری در این باره نوشت:‌ «درود به شرفت. الهی من فدای اون قلب پاکت بشم که درس انسانیت رو به همه ماها می‌دی.» کاربر دیگری هم نوشت:‌ «کاش مسئولان یک ذره حس مسئولیت‌پذیری ایشونو داشتن.»
 
قلیان‌کشی و مصائب سفر عزیزی!
عزیزی در دورهمی هم از مصائب سفرش به تهران برای رسیدن به برنامه دورهمی گفت و هم از قلیان‌کشی!کاربری در این باره نوشت: «آقای عزیزی شما باید الگوی جوانان باشید، بعد می‌گویید قلیان می‌کشید و قلیان کشیدن بازیکنان عیبی ندارد!» و کاربری هم تصریح کرد: «اسطوره فوتبال ما که قلیونی باشه وای به حال بقیه فوتبال!» و کاربری هم در دفاع از عزیزی نوشت: «صراحت عزیزی در بیان واقعیت‌ها خیلی ارزشمنده .»
 
یادداشتی برای یک گربه دیپلمات!
یادداشت بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن در باره گربه‌های دیپلماتی که در وزارت خارجه انگلیس رفت و آمد می‌کنند، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. در این یادداشت به «پالمرستون»، گربه دیپلماتی اشاره شده که در توئیتر بیش از 160 هزار دنبال کننده دارد و در وزارت خارجه انگلستان مسئولیت موش‌گیری را دارد! کاربری در این‌باره نوشت: «یادداشت هوشمندانه‌ای بود.» و کاربری نوشت: «گربه‌های دیپلماتشون هم تو فضای مجازی هستن!» و کاربری یادآور شد: «ما هم تو کشور خودمون گربه دیپلمات داریم؟»