سازمان مالیاتی ۶۰۰ میلیون تومان از حساب متقاضیان مسکن مهر برداشت

تسنیم- مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برداشت ۶۰۰ میلیون تومان از حساب متقاضیان مسکن مهر توسط اداره مالیات خبر داد‌. سعید غفوری 21 دی‌ماه از مسدود شدن حساب‌های بانکی شرکت عمران پردیس خبر داده و گفته بود‌: شرکت عمران پردیس به اداره مالیات بدهی ندارد و تمام مالیات خود را پرداخت کرده است‌. با این حال سازمان امور مالیاتی از ما درخواست پرداخت حدود 11 میلیارد تومان مالیات را کرده است‌.
وی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی می‌گوید این مالیات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر در سال 91 است، تاکید کرد‌:‌ درخواست سازمان امور مالیاتی در حالی است که واحدهای مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف هستند‌. غفوری با اشاره به اینکه اقدام سازمان امور مالیاتی غیرقانونی است، پیش‌بینی کرد‌: مسدود شدن حساب‌های بانکی شرکت عمران پردیس باعث طولانی شدن زمان اتمام پروژه‌های مسکن مهر شود‌.
این در حالی است که مدیرعامل شرکت عمران پردیس دیروز از برداشت 600 میلیون تومان از حساب متقاضیان مسکن مهر خبر داده است‌. غفوری در این‌باره گفت‌: اداره مالیات از دو روز قبل اقدام به برداشت 600 میلیون تومان از حساب‌های خزانه شرکت عمران مربوط به متقاضیان و برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کرده است‌. وی تاکید کرد‌: با این کار مشکلاتی در ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌ها را به هم خواهد زد‌.