«سانچی» روی کانکس زلزله زدگان و پلمب قابل تحسین

نقاشی «سانچی» روی کانکس زلزله‌زدگان نقاشی خوش ذوق، روی کانکس یکی از زلزله‌زدگان سر پُل ذهاب نقش «سانچی» کشتی نفتکش پُر درد این روزهای کشورمان را می‌کشد. تصویر نقاشی که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. کاربری در این خصوص می‌نویسد: «درد روی درد! چه واژه‌ای بهتر از درد، حس و حال این روزهایمان را بیان می‌کند.» و کاربر دیگری می‌نویسد: «چه خوبه که یاد این عزیزان در مناطق زلزله‌زده سر پُل ذهاب هم زنده است. مردمی که خودشون تو درد و رنج هستن، یاد این عزیزان رو تو قلبشون دارن. کاش مسئولان ما از دیدن این تصاویر تلنگری بخورن و از خواب بیدار بشن.»       حرف و حدیث‌های صبحانه ضرغامی و ابطحی ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در ادامه برنامه صبحانه‌های کاری اش این‌بار با «ابطحی» فعال اصلاح‌طلب دیدار داشته است. دیداری که واکنش‌های داغی را در میان کاربران فضای مجازی به دنبال داشته است. کاربری در این خصوص توئیت زده بود: «ضرغامی هم قشنگ معلومه داره برای 1400 می‌بنده.» کاربر دیگری در این‌باره نوشت: «کاش لااقل این دیدارها شوآف نباشه و آقایون اصولگرا کمی مهربون‌تر شده باشن.» و کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «کاش واقعا سیاسیون ما به اعتدال رسیده باشن و دست از چپ و راست بردارن. به فکر درددل مردم باشن.»      یک عکس و پاسخ وزیر! تصویر بانویی نوازنده که بعد از مدت‌ها تمرین با گروهش نتوانسته به روی سن برود و با ممانعت از اجرای بانوان عضو ارکستر ملی اصفهان غافلگیر شده است، روز گذشته در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. تا جایی که وزیر ارشاد در این خصوص واکنش نشان داد و گفت: «حضور نوازندگان زن روی صحنه اشکالی ندارد.» کاربری در این باره نوشت: آقای وزیر حالا که خودتان هم با این رفتارها مخالفید لطفا با یک اقدام عملی کاری کنید تا دیگر چنین مسائلی تکرار نشود.» کاربر دیگری هم در فضای مجازی یادآور شد: «انگار مسئله بانوان در کشور ما حل شدنی نیست.»  
 
 
 


قاضی‌پور، کی‌روش را نمی‌شناسد! قاضی‌پور نماینده جنجالی ارومیه در مجلس این‌بار در برنامه کاکتوس در واکنش به پخش تصویر کی‌روش گفت که او را نمی‌شناسد. کاری به تیم ملی ندارد و طرفدار تراکتور و والیبال ارومیه است! کاربری با انتشار این فیلم در فضای اینستاگرام خود  نوشت: «نمی دانم چرا کسی جلوی قوم‌گرایی افراطی نماینده ارومیه در مجلس را      نمی گیرد.»                 پلمب قابل تحسین عوارضی قزوین! پلمب عوارضی قزوین -  زنجان خیلی شیک به دل مردم نشست! دادستان قزوین در اقدامی قابل تحسین دلایل این اقدام را تخریب آسفالت، خاموش بودن روشنایی، مشکلات گاردریل و... اعلام کرده است. کاربری در فضای مجازی با اشاره به این خبر نوشته بود: «اقدام بسیار خوبیه. همه دادستان‌ها باید به این موارد که حق مردمه توجه کنند. چرا باید بابت چنین وضعیت اسفباری مردم عوارض بدن.» و کاربر دیگری کامنتی زیر همین پست گذاشت و نوشت: «این که اصل عمل خوب بوده شکی نیست اما آقای دادستان این پول نگرفتن نباید باعث بشه بی‌خیال وضعیت نابه سامان این آزادراه شد و جون مردم رو باهاش معاوضه کرد.»   
خوب، بد، زشتِ «حسینی» سیدحسین حسینی، گلر تاریخ‌ساز و جوان استقلال در برنامه نود سادگی و در عین حال غرور جذابی از خود به نمایش گذاشت. حضوری که واکنش‌های هواداران استقلال و البته منتقدانش را در فضای مجازی در پی داشت. یکی از هواداران استقلال نوشته بود: «انصافا که حسینی نشون داد چقدر ساده است. خدا کنه اسیر حاشیه‌ها نشه.» و کاربر دیگری نوشت: «یک غرور خاصی ته حرف زدنش بود. من که فکر نمی‌کنم حسینی برای آینده استقلال دروازه‌بان بشو باشه.»