صحنه توئیتر و پوزیشن احمدی‌نژادی!

محمدرضا ستوده- همان‌طور که شاهد بودید استاد احمدی‌نژاد با یک پوزیشن و میمیک کمیک وارد توئیتر شد و بعد از مدتی غیبت باز هم با قدرت اسباب خنده هموطنان خود را فراهم می‌کند تا بار دیگر برای بزرگ‌ترین کمدین‌های جهان خط و نشان کشیده باشد. این در حالی است که توئیتر در زمان خودش فیلتر شده بود. البته این دلیل نمی‌شود چون در حال حاضر هم روحانی در توئیتر است ولی توئیتر فیلتر است و روحانی تلاشی برای رفع فیلتر آن نمی‌کند. البته روحانی هم حق دارد چون او ترجیح می‌دهد اگر بخواهد نیرویی را برای رفع فیلتر توئیتر بگذارد، از این نیرو برای جلوگیری از فیلتر تلگرام استفاده کند!
در حال حاضر از رییس جمهور گرفته تا بلندمرتبه‌ترین مقامات کشور و حتی سعید جلیلی در توئیتر عضو هستند ولی توئیتر همچنان فیلتر است. این مساله باعث می‌شود سوالاتی برای مردم جهان پیش بیاید. مثلا اینکه؛
آیا توئیتر بد است؟
اگر بد است چرا مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران در آن عضو هستند؟


حالا که مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران در آن عضو هستند یعنی توئیتر خوب است؟
اگر توئیتر خوب است و مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران در آن حضور دارند چرا توئیتر توسط مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران فیلتر شده است؟
آیا استفاده از یک چیز ممنوع یا یک سایت فیلتر شده جرم است؟
آیا مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران مجرم هستند؟
آیا ممکن است حالا که مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور کشور ایران از یک سایت ممنوعه که مصداق جرم است استفاده می‌کنند، دیگر پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور نباشند یا حداقل از پاک‌سرشتی، وارستگی و معنویت‌محوری آنها کم شود؟
(لطفا کمی استراحت کنید)
آیا مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، رستگار ببخشید وارسته و معنویت‌محور کشور ایران از فیلتر شکن استفاده می‌کنند؟
آیا مقامات و مسوولان پاک‌سرشت، وارسته و معنویت‌محور ایران، توئیتر را برای خودشان فیلتر نکرده‌اند تا مرتکب گناه و جرم نشوند تا همچنان پاک‌سرشت، وارسته، معنویت‌محور و جزو بندگان صالح خداوند باقی بمانند؟