گزارش وزارت اطلاعات از دستگیری عامل فروش ده ها چاشنی انفجاری و کشف چندین قبضه سلاح

  وزارت اطلاعات اعلام کرد :  سربازان گمنام امام زمان(عج)  در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضدانقلاب را که نقش به سزایی در به‌آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.به گزارش تسنیم  همچنین وزارت اطلاعات توانست با رصد اطلاعاتی و بهره‌گیری از گزارش های مردمی، برخی عوامل آشوب، اغتشاش، قتل و ضرب‌وشتم مردم و مأموران ناجا با سلاح سرد و گرم، تخریب و سرقت اموال عمومی و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را دستگیر کند که به برخی از این اقدامات اشاره می‌شود:
*شناسایی و انهدام گروه تروریستی در سردشت که با هدف اقدامات تروریستی از مرزهای غربی وارد کشور شده بود و از آنان 3 قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.
*دستگیری متهم م ــ ق، عامل فروش 147 چاشنی انفجاری و 40 عدد مواد منفجره در ورامین.
* بازداشت متهم ح ــ الف از عناصر فعال ضدانقلاب که در فضای سایبری به آموزش ساخت مواد منفجره و هدایت اقدامات ضدامنیتی اقدام می‌کرد.


* شناسایی خانه تیمی و دستگیری 3 نفر از مرتبطان یکی از گروه های ضدانقلاب مستقر در اروپا که  مشغول ساخت مواد انفجاری از جمله کوکتل مولوتف بودند.
* بازداشت شرور سابقه‌دار ح ــ م از عوامل اصلی اغتشاش و مسئول تهیه و توزیع انواع سلاح سرد، افشانه فلفل و دیگر ادوات تخریبی برای اغتشاش گران که نقش به‌سزایی در خشن کردن فضای اعتراضی داشت.
*بازداشت تعدادی از آسیب‌زنندگان به مراکز مذهبی، اموال عمومی و شخصی.
*شناسایی و بازداشت سه نفر در استان فارس و کشف و ضبط مقادیر زیادی تجهیزات ساخت کوکتل مولوتوف و بیانیه‌های شدیداللحن و افراطی خطاب به اقوام مختلف برای انجام اقدامات مسلحانه علیه نظام.