بی محلی قطری ها به طارمی و جدال بر سر نابغه 10 ساله!

کتک‌خورترین بازیگر ایران!
صحبت‌های الهه حصاری خیلی سریع همه جا پیچید: «فکر می‌کنم کتک‌خورترین بازیگر ایران هستم چون در هر فیلم حداقل یک سیلی می‌خورم...» صحبت‌هایی که در فضای تلگرام بارها فیلمش پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. کاربران در فضای مجازی با این فیلم شوخی‌های زیادی کرده بودند اما در این میان یک اظهارنظر بسیار جالب و تامل بر انگیز بود. کاربری نوشته بود: «خوبه والا. این روزا هر بازیگری تریبون تلویزیونی گیر میاره از این حرفا می‌زنه تا تو فضای مجازی بترکونه. به نظرم همه اینا حساب شده است.»
 
ادامه واکنش‌ها به پسر نابغه 10 ساله؛ از تکذیب یا تایید!
واکنش‌ها به حسین عطایی، پسر نابغه 10 ساله ایرانی ادامه دارد. گروهی با ارسال ایمیل به شرکت‌های «وولو» و «تسلا»، ظاهرا خواستند استعلام کنند تا صحت ادعای این خانواده مشخص شود. کاربری در این خصوص نوشته بود: «بابا همه‌اش دروغه. هر دو تا شرکت ظاهرا تکذیب کردن این دعوت به همکاری رو.» و کاربری در پاسخ به او نوشته بود: «بابا پدرش امروز تو برنامه رشیدپور توضیح داد. سوال اشتباهی در استعلام از اون دو شرکت انجام شده. گفتن اینو استخدام کردین. اونا هم گفتن نه.» روز گذشته پدر حسین عطایی در برنامه «حالا خورشید» مدعی شد که نوع استعلام اشتباه بوده و مدیران این دو شرکت می‌خواستند در 10 سال آینده از «حسین» رونمایی کنند و فعلا قرار بوده او را تحت پوشش خود قرار دهند نه این که استخدامش کنند.
 


بی‌محلی قطری‌ها به طارمی سوژه داغ
تصاویر منتشر شده از حضور همزمان مهدی طارمی و وسلی اسنایدر، ستاره هلندی دنیای فوتبال در باشگاه الغرافه قطر برای بستن قرارداد با این تیم، سوژه داغ و البته طنز کاربران فضای مجازی شده است. تصاویری که به طرز معناداری نشان می‌دهد قطری‌ها اسنایدر را تحویل گرفته و به طارمی بی‌محلی کردند. کاربری در اینستاگرام نوشته بود: «حقته. کسی که ارزش پیراهن پرسپولیس رو نفهمه بایدم بره اون جا این‌طور تحقیر بشه.» کاربری دیگر نوشت: «بابا جو ندین حالا ببینین مهدی بیشتر گل می‌زنه یا این وسلی مسلی!»
 
فرش قرمزی که تحریم شد!
صحبت‌های دبیر جشنواره فیلم فجر روز گذشته واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. حذف برنامه فرش قرمز جشنواره واکنش برخی کاربران را در فضای مجازی در پی داشت. کاربری درتوئیتر نوشته بود: «تصمیمات دلواپسانه! خب مثلا که چی؟ الان این کار مثلا چه فایده داره. تهش بازم اون هنرمندا با همون تیپ به قول شما غیرفرهنگی میان و تهش عکاسا عکسشون رو می‌گیرن و فضای مجازی هم بهشون پر و بال می‌ده! جلو چی رو می‌خواین بگیرین.» کاربر دیگری زیر همین توئیت نوشته بود: «به نظر من کار بسیار درستیه. فرش قرمز یک اتفاق که از فرهنگ جشنواره‌های خارجی برداشتیم. ما باید خودمون برنامه فرهنگی متناسب با فرهنگ جامعه‌مون داشته باشیم.»
 
وقتی آفریقا برفی می‌شود، این جا نه!
کاربری در فضای مجازی پُستی تامل‌برانگیز گذاشته بود. او با اشاره به بارش برف در گرم‌ترین نقطه زمین، صحرایی در آفریقا، نوشت: «خدایا چرا تو گرم‌ترین نقطه زمین برف میاد ولی این جا نه؟ دیگه دیدن برف برامون رویا شده.» و کاربری دیگر نوشت: «دیگه یواش یواش باید فقط عکس برف رو به بچه‌هامون نشون بدیم.» کاربری نیز در این خصوص نوشته بود: «واقعا اقلیم زمین داره به هم می‌ریزه. خدا به خیر کنه.»
 
مو سفید دوست‌داشتنی فوتبال و هزار و یک حرف و حدیث!
«امیر حاج رضایی» کارشناس مو سفید فوتبال چند صباحی است که دیگر سر و کله‌اش در تلویزیون پیدا نمی‌شود. کارشناس پای ثابت برنامه‌ نود که حالا مدتی است خبری از او نیست. شایعات چند روز اخیر مبنی بر قهر فردوسی‌پور با او بر سر کی‌روش، روز گذشته با واکنش‌هایی همراه بود. کاربری از اهالی ورزش با یک افشاگری جالب با بیان این که حاج رضایی صحبت هایی در تلویزیون درباره حضور بانوان در استادیوم ها گفته بود، مدعی شده بود:‌ «حاج رضایی ممنوع التصویر است.»