رسانه ملی از نشر شایعات، تخریب و سیاه‌نمایی خودداری کند

رییس‌جمهور با استقبال از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد‌: حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است‌.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در جلسه هیات دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر، افزود‌: رویکرد اصلی دولت در لایحه بودجه سال 97 اشتغالزایی و حرکت به سمت ریشه‌کنی فقر مطلق است و پیرو تاکید رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند که همه قوا و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و همراهی به تحقق سریع‌تر این اهداف و تامین مطالبات بحق مردم کمک کنند‌‌. رییس‌جمهور با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یک‌شبه پدید نیامده و عمدتا ناشی از مدیریت نادرست در گذشته است، اظهار داشت‌: وقتی رهبر معظم انقلاب متواضعانه خود را نیز مخاطب مطالبات بحق مردم معرفی می‌کنند یعنی همه باید مسوولیت مشکلات را بپذیرند و با وحدت و همدلی ضمن مایوس کردن دشمن از توطئه، مردم را به شرایط کشور و آینده امیدوار و دولت را نیز در اصلاح و پایداری اقتصاد به نفع مردم یاری کنند‌. وی همچنین ضمن تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر، حفظ وحدت و انسجام ملی، آرامش و امیدآفرینی را ضرورت پیشرفت کشور خواند و از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها خواست با حفظ هوشیاری، از نشر شایعات، تخریب و سیاه‌نمایی که خواست بدخواهان نظام و مردم است، خودداری و به وظیفه ملی خود عمل کنند‌‌. رییس‌جمهور در ادامه به وزیر کشور ماموریت داد ظرف یک هفته با هماهنگی شوراهای تامین، گزارش دقیقی از حوادث اخیر و افرادی که در اثر این حوادث دستگیر، مصدوم یا احیانا کشته شده‌اند، به تفکیک و بیان دقیق علت و چگونگی هر بخش را به وی ارائه کنند‌.
سایر اخبار این روزنامه
رسانه ملی از نشر شایعات، تخریب و سیاه‌نمایی خودداری کند ترامپ هم نمی‌داند درباره برجام چه کار کند پکن عملیات اطفای حریق نفتکش ایرانی را متوقف کرد؛ پایان کار شاهزاده تاریکی واریز سود مردگان سهام عدالت دیوان عدالت اداری رای به خروج از آثار ملی داد؛ گزارش ساختگی رسانه ملی درباره تلگرام دردسر‌ساز شد؛ مصطفی اقلیما، آسیب‌شناس در خصوص تجمعات اعتراضی اخیر عنوان کرد: صداوسیمای مظلوم! داستان‌های من و ارشاد! «جهان‌صنعت» مشکلات کارفرما و کارگر را در صنعت ایران بررسی می‌کند؛ موضع گیری رییس کل بانک مرکزی در مقابل افزایش نرخ ارز؛ ریاکاری به سبک واشنگتن تعلل شورای اقتصاد در اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی؛ پیامد تصمیم برجامی ترامپ برای محور آمریکا-اروپا در اولویت توسعه سیاسی پیامد تصمیم برجامی ترامپ برای محور آمریکا-اروپا تقابل ترکیه با ایران و روسیه بر سر حمله به «مناطق امن» در سوریه برانکو پس از تمدید 2 ساله با پرسپولیس: بحران جدی در انتظار اقتصاد کشور