در «روز بدون شلوار در مترو»، «گلدن گلوب» سیاه پوش شد!

خنده قلابی «اون» به این! تصویر فتوشاپی «اون» رهبر کره شمالی در حال مطالعه «آتش و خشم» خیلی سریع در فضای مجازی منتشر شد. «اون» که دشمن درجه یک این روزهای «ترامپ» است در این تصویر در حال خنده کتاب «آتش و خشم» را که کتابی افشاگرانه علیه ترامپ است، مطالعه می کند. تصویری که خیلی سریع مشخص شد فتوشاپی و ساختگی است. کاربری با نگاهی طنز در کامنتی نوشته بود: «خدایی این «اون» و «ترامپ» خیلی باحالن. ای قربون اون لبخند ژکوندت بشم.» و کاربر دیگری با نگاهی تحلیلی تر نوشته بود: «بعید است در کشوری کمونیستی چون کره شمالی به این سرعت کتاب تهیه و به دست رئیس آن کشور رسیده و خوانده شود!»       متروسواری بدون شلوار! تصاویر 7ژانویه «روز مترو بدون شلوار» که در 60 کشور جهان برگزار شد، در شبکه های اجتماعی سوژه طنز کاربران ایرانی شده است. روزی که 15 سال پیش جمعی از فعالان اجتماعی آمریکا آن را ابداع کردند و اکنون 16 سال است که هر سال 7ژانویه برخی از مردم بدون شلوار و با شلوارک یا لباس زیر به مترو می روند. جالب تر آن که این اتفاق فقط برای تفریح است و هیچ فلسفه ای ندارد. کاربری در توئیتر نوشته بود: «خراب این روزهای عجیب غریب خارجی ها هستم . یک روز می رن فقط به هم گوجه می زنن، یک روز هم... ولی از حق نگذریم کارشون باحاله.»     وقتی منشا به بیرانوند درس می دهد! شیرجه استثنایی منشا در تمرین روز گذشته سرخ پوشان در فضای کلکل هواداری بسیار مورد توجه قرار گرفت. کاربری در توئیتر خود با انتشار این عکس نوشته بود: «بابا کیسه ها اینقدر واسه ما حسینی حسینی نکنین، ما فورواردمون هم واسه خودش یه پا اشمایکله.» و کاربر استقلالی در پاسخ او نوشته بود: «باز همین که فهمیدین بیرو سوراخ، دروازه بان بشو نیست و گذاشتینش کنار خوبه.» و کاربری هم نوشته بود: «منشا گلزنی بلد نبود، برانکو گذاشتش دروازه. باریکلا پروفسور معلومه خوب بلدی از بازیکنات بازی بگیری.»  
قاچاق به تسبیح رسید! تصویر بسیار جالب و تامل برانگیز است! خبری که در فضای مجازی خیلی سریع منتشر شد؛ «ماموران گمرک میرجاوه، محموله قاچاق «تسبیح» را گرفتند» ! کاربری در اینستاگرام زیر پُست این خبر نوشت: «یعنی این دیگه خداییش تهشه! مگه کم تو همین مشهد و قم تسبیح داریم که حالا طرف قاچاقچیه می خواسته تسبیح وارد کنه؟ ! خدایا من و از رو این زمین بردار!» و کاربر دیگری در ذیل همین پُست نوشته است: «آخه دیگه چرا تسبیح رو قاچاق می کنین. قاچاقچی عزیز حالت خوبه!»         سیاه پوشی معنادار گلدن گلاب 2018 کاربری با انتشار تصویری از زنان سیاه پوش گلدن گلوب 2018 در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «چه کمپینی شده این می تو! فکر کنم اسکار امسال رو هم تحت تاثیر قرار بده» . ماجرای سیاه پوشی زنان هنرمند در جشنواره گلدن گلوب 2018 در همدردی و همراهی با زنانی است که مورد آزار جنسی قرار گرفتند. ماجرایی که از افشاگری یکی از هنرمندان درباره اتهام آزار جنسی توسط چهره های سرشناس هالیوود و سپس بوش پدر و نمایندگان پارلمان اروپا شروع شد و خیلی سریع با کمپین #metoo به یک جریان بزرگ تبدیل شد.  
حمله تند علیرضا بدیع به حمید هیراد علیرضا بدیع  در یک برنامه تلویزیونی حمله تندی به  حمید هیراد داشت که مورد توجه قرار گرفته است. بدیع، هیراد را به سرقت ادبی متهم کرد. کاربری با انتشار فیلم همین ماجرا نوشته بود: «خداییش گیر الکی می ده. حالا نیست خود شما شاعرا همه شعراتون رو خودتون می گین!» و کاربری در واکنش به این کامنت نوشته بود: «دوست عزیز خودت یکبار ترانه های هیراد رو بخون تا بفهمی چه فاجعه ایه.»