با موافقت رئیس جمهور انجام می‌شود آغاز توزیع سودسهام عدالت / افزایش سقف وام ازدواج به 15میلیون تومان

با موافقت رئیس جمهور، توزیع سود سهام عدالت در میان مشمولین ثبت نام شده قطعی این طرح، از 18 دی ماه آغاز شد.
به گزارش ایسنا، آن دسته از مشمولین که از محل تخفیف یا آورده خود یک میلیون تومان سهام دارند، 50 هزار تومان دریافت می‌کنند. این رقم در نوبت‌های بعدی تا 150 هزار تومان تکمیل می‌شود.
سایرمشمولین سهام عدالت نیز متناسب با سهام خود از سود متعلقه بهره‌مند می‌شوند.
هم‌چنین در جریان جلسه دیروز رئیس جمهور با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، با موافقت رئیس جمهور سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون، به پانزده میلیون تومان افزایش یافت.


رئیس سازمان خصوصی سازی هم با اشاره به این که سود سهام عدالت از امروز به حساب مشمولان واریز می‌شود گفت: 50 هزار تومان به حساب مشمولانی که سهام عدالت آنها یک میلیون تومان است واریز می‌شود و این مقدار برای بقیه مشمولان متفاوت است.
پوری حسینی با اشاره به بازدید دیروز رئیس‌جمهور از وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور معاونین و روسای سازمانهای تابعه این وزارتخانه برگزار شد گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت و مصوبات شورای عالی اصل 44 قانون اساسی و همچنین اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی و توزیع سود سهام عدالت ارائه شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: همچنین در این گزارش اعلام شد بسترسازی‌های لازم برای توزیع سود سهام عدالت و همچنین هماهنگی‌های لازم با بانکها انجام شده و شماره شبای افرادی هم که اقدام به درج آن در سامانه سهام عدالت کرده‌اند در دسترس است.
وی اضافه کرد: بنابراین سازمان خصوصی سازی آمادگی‌های لازم به لحاظ حقوقی، اداری و اجرایی را برای توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان را دارد و از امروز واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولانی که ثبت نام آنها قطعی شده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند انجام خواهد شد.
پوری حسینی در ادامه با اشاره به این که شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت تا پایان سال فرصت دارند سود تقسیمی مجامع خود را به حساب این سازمان واریز کنند اذعان داشت: تا کنون از 3800 میلیارد تومان سود تقسیمی مجامع شرکتهای سبد سهام عدالت، حدود 1200 میلیارد تومان دریافت شده است.
وی همچنین با اشاره به این که بنا داریم سود سهام عدالت را در دو یا سه نوبت تا پایان سال به حساب مشمولان واریز کنیم، در خصوص میزان سود واریزی به حساب مشمولان نیز گفت: کسانی که سهام عدالت آنها در حال حاضر یک میلیون تومان است سودی بالغ بر 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد و بقیه مشمولان نیز به تناسب ارزش سهام عدالتی که دارند سود دریافت خواهند کرد.
سایر اخبار این روزنامه
با موافقت رئیس جمهور انجام می‌شود آغاز توزیع سودسهام عدالت / افزایش سقف وام ازدواج به 15میلیون تومان توطئه جدید آمریکا برای تقسیم سوریه هافینگتن پست: اروپا به صحت عقل ترامپ وتوانایی وی در اداره آمریکا شک دارد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: خروج آمریکا از برجام تاثیری بر مجوزهای «اوفک» ندارد وزیر اطلاعات: اعتراضات اخیر نیازمند ریشه‌یابی است شرکت کنندگان در دومین کنفرانس امنیتی تهران تاکید کردند: مداخلات قدرت‌های فرامنطقه‌ای باعث ناامنی در منطقه شده است 19 دی، ماندگارتر شد حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی: رفتارهای امروز احمدی‌نژاد مصداق پیش‌بینی‌های آیت‌الله هاشمی است مسئولیت سنگین دفاع از برجام توضیحات مدیرکل زندان‌های استان تهران پیرامون خودکشی در اوین با موافقت رئیس جمهور انجام می‌شود آغاز توزیع سودسهام عدالت / افزایش سقف وام ازدواج به 15میلیون تومان کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس شناسایی شد