انتقاد رئیس پیشین سیا از رویکرد ترامپ در قبال ایران

رئیس پیشین سازمان سیا با انتقاد از رویکرد ترامپ در قبال اعتراضات اخیر ایران و توافق هسته‌ای گفت: موضع تند رئیس جمهوری ترامپ در خصوص ایران امکان هرگونه تغییر مسالمت آمیز سیاسی در این کشور را از بین برده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، جان برنان، رئیس پیشین اطلاعات مرکزی ‌آمریکا (سیا) با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به حمایت های دونالد ترامپ رئیس ایالات متحده آمریکا از اعتراضات اخیر ایران واکنش نشان داد. وی گفت: دولت ترامپ با محکوم کردن دولت ایران و رد توافق هسته‌ای تاریخی با این کشور در سال گذشته هرگونه فرصت برای تقویت اصلاح‌طلبان در تهران و چشم انداز اصلاحات سیاسی در ایران را از بین برده است. برنان افزود: سروصدا راه انداختن نه یک استراتژی و نه یک سازوکار مناسب برای استفاده از قدرت و نفوذ آمریکا است. برنان که دوران ریاست جمهوری باراک اوباما ریاست سازمان سیا را برعهده داشت، یکی از منتقدان سیاست‌های رئیس جمهوری کشورش به شمار می آید.
سایر اخبار این روزنامه
روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهوری ترکیه: به امنیت و ثبات ایران اطمینان کامل داریم «ابتکار» سناریوهای مختلف پس از شکست سلفی ها در عراق و سوریه را بررسی می‌کند داعش به دنبال سرزمین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شکست آشوب ها خبر داد انگشت اتهام به سوی رئیس جمهوری سابق رضا دهکی «امید» فقط یک کلمه نیست نیازها و چالش های تغییر در قانون اساسی بررسی شد بازنگری در قانون اساسی از حرف تا عمل «ابتکار» تبعات گرمای هوای نیمه دوم سال بر اقتصاد کشور را بررسی می کند انجماد بازارها در زمستان گرم روزنامه‌های تازه تاسیس باید چه سیاست‌هایی را برای تداوم انتشار خود در پیش بگیرند؟ چگونه می توان آثار نارضایتی های اخیر مردم بر انتخابات آتی را کاهش داد؟ جای خالی درمان درد به جای مُسکن های موقتی تبلیغات و بازاریابی صنایع و مشاغل سبز حلقه مفقوده محیط زیست ایران چه کسی محصولات سبز را می‌شناسد؟ «ابتکار» از مخاطرات وجود 200 گود رها شده در تهران گزارش می‌دهد چاله های بزرگ زیر پای پایتخت انتقاد رئیس پیشین سیا از رویکرد ترامپ در قبال ایران فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شکست آشوب ها خبر داد انگشت اتهام به سوی رئیس جمهوری سابق