راهپیمایی گسترده مردم تعدادی از استان‌ها در محکومیت حوادث اخیر

ملت ایران تمام توطئه‌های دشمنان را سرکوب خواهد کرد

بخش خبری: مردم در برخی استان‌ها و شهرهای کشور روز گذشته با حضور در راهپیمایی‌های خودجوش، تجمعات اخیر و حوادثی که برخی موارد به آشوب و اغتشاش انجامید را محکوم کردند.
مردم آمده بودند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همواره پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.


در این راهپیمایی‌ها مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده، خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند.همچنین در این راهپیمایی‌ها مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شدند.
بر اساس گزارشهای رسیده، در این راهپیمایی‌ها که با حضور مسئولان شهرستانی و نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه برگزار شد، مردم تاکید داشتند: دشمنان اسلام و انقلاب که در خارج از کشور برای مردم طرح و برنامه اعلام می‌کنند، آگاه باشند که این مردم برای استقلال کشور هزاران شهید تقدیم کرده و همچنان به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خون خود را هدیه می‌کنند و راه حضرت امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند.
همچنین تشکل‌های سیاسی و دانشجویی و نهادها و شخصیت‌های مختلف استان‌ها نیز درپیام‌هایی فتنه جدید دشمنان مردم را محکوم کردند.
گزارش‌های رسیده از راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌های اخیرذیلا از نظرتان می‌گذرد:
*خوزستان: راهپیمایی شکوه وحدت، در محکومیت اقدام هنجارشکنان، روز گذشته درشهرهای آبادان، اهواز،خرمشهر و ایذه برگزار شد.این راهپیمایی‌ها در پاسخ به اقدامات هنجارشکنانه افرادی معدود و محکومیت رفتارهای غیرقانونی آنها از جمله تخریب اموال عمومی در چند روز گذشته صورت گرفته است.اقشار مختلف مردم آبادان، اهواز،خرمشهر و ایذه با شرکت در این راهپیمایی اقدامات افراد معدودی در بروز رفتارهای هنجارشکن و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند. حضور سران عشایر و قبایل عرب، طلاب، دانش آموزان،دانشجویان و سایر اقشار مردم در حالی که شعار نوشته‌هایی در محکومیت اقدامات افراد فرصت طلب در دست داشتند، و نیز حضور جمعی از مسئولان در این راهپیمایی چشمگیر بود.
* لرستان: مردم غیور و انقلابی لرستان بار دیگر با محکومیت آشوبگران در فتنه جدید تعهد خود را نسبت به انقلاب اسلامی فریاد زدند.مردم لرستان که همواره در راه انقلاب و پایبندی به نظام پیشقدم بوده‌اند با شرکت در راهپیمایی چهارشنبه 13 دی اعلام انزجار خود را نسبت به معترضان نشان دادند.
* ایلام: اقشار مختلف مردم شهرهای ایلام در اعتراض به آشوب‌های اخیر و اقدام ناشایست عده‌ای سود جو راهپیمایی خود جوش خود را در شهرستان‌های این استان انجام دادند.مردم ولایت مدار دهلران و ملکشاهی نیز در حمایت از انقلاب و ارزش‌ها، آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا و دفاع از حریم ولایت در محکومیت ناآرامی‌ها راهپیمایی کردند.فریادهای رسا و خروشان مردم نشان داد که آشوب و ناآرامی و تعرض به امول عمومی، بیت المال و اهانت به مقدسات محکوم است و مردم این حرکات را نمی‌پذیرند و تعرض کنندگان به اموال عمومی باید به اشد مجازات برسند.
* قم: مردم انقلابی و متدین قم در محکومیت ناآرامی‌های ایجاد شده در برخی مناطق کشور، راهپیمایی باشکوه و حماسی را برگزار کردند.در این راهپیمایی که طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه و مسئولان استان قم پیشاپیش جمعیت در حرکت بودند، مردم قم از میدان جانبازان به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به حرکت درآمده و باسردادن شعارهایی اقدامات اخیر برخی اخلال گران در نظم عمومی جامعه را محکوم کردند.مردم قم دراین راهپیمایی باشکوه ضمن تجدید میثاق با رهبرفرزانه انقلاب اسلامی، با سردادن شعارهایی خواستار برخورد جدی نیروهای انتظامی و امنیتی با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور شدند.
* کرمانشاه: خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگترین و اصلیترین خیابانهای این شهر(مدرس تا آزادی) را مملو از جمعیت کرده است.مردم کرمانشاه با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از تخریبکنندگان اموال عمومی اعلام کردند و پاسخ محکمی به بر همزنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.مرزنشینان قصرشیرین نیز در محکومیت ناآرامی‌ها و تجمع‌های غیرقانونی اخیر در برخی نقاط کشورمان، راهپیمایی کردند.
* گلستان: راهپیمایی محکومیت فتنه‌های روز‌های گذشته در روزی بارانی با حضور اقشار مختلف مردم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.حضور جمعی از هموطنان اهل سنت با لباس ترکمنی و نیز تعدادی از بسیجیان کفن پوش، جلوه‌ای خاص به این راهپیمایی داده بود.
* استان مرکزی: مردم مومن و متعهد شهرستان اراک در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندانشکن به ناآرامی‌ها چندروز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنهگر سر دادند.در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در میدان شهدای اراک تجمع کردند.در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرگ و مادر در این سرزمین بتشکیل می‌دهند حضور پرشوری داشتند.
* خراسان شمالی: مردم بجنورد از مقابل مسجد امام خمینی(ره) به سمت مسجد انقلاب راهپیمایی کردند.مردم شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی هم در راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند نیروی انتظامی تشکر تشکر،مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ماهمه با هم هستیم عشق به رهبر هستیم هنجارشکنی آشوبگران را محکوم کردند.
* بوشهر: مردم ولایتمدار استان بوشهر با برپایی راهپیمایی خودجوش میثاق با ولایت ضمن محکوم کردن ناآرامی‌ها و قانون شکنی‌های چند روز اخیر توسط برخی فریب خوردگان در برخی شهرهای کشور با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر بوشهر با حضور گسترده در این راهپیمایی با سردادن شعارهای‌الله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسرئیل، مرگ برانگلیس و مرگ برآل سعود خائن اقدام‌های خشونت آمیز فریب خوردگان را محکوم کردند.
* اردبیل: مردم خلخال با برپایی راهپیمایی، ناآرامی‌های اخیر در بخشی از مناطق مختلف کشور را محکوم کردند.اقشار و گروههای مردمی خلخال با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ناآرامی‌ها، توهین به مقدسات، بی‌حرمتی به اشخاص، غارت بیت المال و تخریب و آتش زدن اموال عمومی توسط برخی افراد سود جو و فرصت طلب به بهانه اعتراض به گرانی را محکوم کردند.
* اصفهان: مردم آران و بیدگل و خمینی شهر و شهررضا با برگزاری راهپیمایی ناآرامی و اقدام‌های خرابکارانه در برخی نقاط کشور را محکوم کرده و بر پیگیری حقوق و مطالبات مردم در چارچوب قانون تاکید کردند.هزاران نفر از مردم این شهرستان‌ها با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهایی در حمایت از مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، نسبت به ادامه اقدام‌های خرابکارانه در جهت کاستن از شور و امید مردم و ایجاد امیدواری در دشمن هشدار دادند.
هوشیاری مسئولان ذیربط در برابر توطئه‌های جدید استکباری، رفع مشکلات معیشتی مردم و حفظ وحدت از سوی مسئولان قوای سه گانه از دیگر مسائلی بود که راهپیمایان در قالب بیانیه‌ای بر آن تاکید کردند.
* هرمزگان: مردم قشم با برگزاری راهپیمایی از میدان پاسداران تا امامزاده مظفر(ع) این شهر، نسبت به برخی نا آرامی‌ها در برخی منطقه‌های کشور اعتراض کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آشوبگر» برائت خود را از عاملان این حوادث اعلام کردند.
* سیستان وبلوچستان: مردم ولایتمدار زابل در شمال سیستان وبلوچستان با برگزاری راهپیمایی گسترده، ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت و متجاوزان به اموال عمومی و خصوصی شدند.مردم مومن و ولایتمدار همیشه در صحنه زابل با تجمع در میدان انقلاب این شهر شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس را سردادند و فتنه گران را محکوم و با نظام و رهبری تجدید پیمان کردند.
* مازندران: هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان تنکابن با شرکت در راهپیمایی وحدت طلب، به ناآرامی‌های چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای انقلابی، ضمن محکوم کردن فرصت طلبی عده‌ای در بهره‌برداری از مطالبه گری مردم با ایجاد ناامنی و تخریب اموال عمومی، از مردم خواسته‌اند تا راهشان را از فرصت طلبان جدا کنند.شرکت کنندگان در این راهپیمائی شعار‌هائی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه گر و منافق سر دادند.
* همدان: مردم نهاوند همزمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، نا آرامی‌های اخیر در این شهر را محکوم کردند.در این راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر فتنه گر" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و همچنین حمل پلاکاردهایی با مضامین انقلابی گری، نا آرامی‌های اخیر را محکوم کردند.
* گیلان: مردم شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، ضمن نشان دادن اتحاد و همبستگی خود، نا آرامی‌های اخیر در کشور را محکوم کردند.گفتنی است اقدام هنجار شکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و سعودی را در پی داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
با مصوبه جدید کمیسیون تلفیق؛ سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان و اصناف افزایش یافت راهپیمایی گسترده مردم تعدادی از استان‌ها در محکومیت حوادث اخیر تودهنی به ترامپ شورای امنیت برگزاری نشست فوری درمورد ایران را رد کرد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون بیان کرد احتمال برداشته شدن فیلتر تلگرام و اینستاگرام تا آخر هفته تاکید مراجع تقلید و مراکز حوزوی بر پیگیری مطالبات مردم از مسیر قانونی تحلیل سیاسی هفته دکتر روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهور ترکیه: تسریع همکاری بانک‌های دو کشور از جمله در سواپ ارزی و استفاده از پول‌های ملی ضروری است در جلسه هیات وزیران صورت گرفت اختصاص اعتبار به دامداران و پرورش دهندگان ماهی آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه کلانتری در حاشیه نشست هیات دولت: طرح تعطیلی یک‌ماهه مدارس در زمستان را برای کاهش آلودگی هوا ارائه کرده‌ایم دور جدید اعزام به عتبات از 16 دی ماه آغاز می‌شود وزارت بهداشت: دانشگاه‌های خارجی مورد تایید بزودی معرفی می‌شوند