موضع تند اصلاح‌طلبان!

به نام خدا
محمدرضا ستوده - ما اصلاح‌طلبان مقیم ایران، حوادث و ناآرامی‌های روزهای اخیر را با آغوش باز محکوم می‌کنیم از این کسانی که آرامش جامعه را به هم می‌ریزند شکایت می‌کنیم. باز اگر این کارها را در راستای به قدرت رسیدن ما می‌کردند یک چیزی ولی در این تجمعات هیچ شعاری به نفع ما داده نمی‌شود لذا مگر دیوانه‌ایم که از آنها حمایت کنیم. نه‌تنها حمایت نمی‌کنیم بلکه حاضریم به نیروهای یگان ویژه ملحق شویم و این اغتشاشگران را دستگیر ولی با احترام آنها را به بازداشتگاه منتقل کنیم زیرا اصلاح‌طلبی از خشونت بیزار است!
فرق است بین خسارت زدن به اموال عمومی و اعتراض.
درست است که ملت ما مشکلات اقتصادی و اجتماعی دارد و سرخورده است ولی باید در برابر رهنمودها و توصیه‌های فیزیکی نیروی‌های زحمتکش ضد‌اغتشاش سر تعظیم فرود آورد و اعتراضات از طریق صندوق انتقادات و پیشنهاداتی که داخل حیاط وزارت کشور نصب شده به گوش مسوولان برساند. این صندوق سه ماه یکبار چک می‌شود و اگر چیزی داخل آن باشد حتما به آن رسیدگی می‌شود.


درست است که در قانون اساسی تجمع بدون اسلحه نیازی به مجوز ندارد و آزاد است اما قانون در اینجا خواسته ما را امتحان کند. به عبارتی در اعتراض باز است حیای مردم کجا رفته است!
کسانی که این کارها را می‌کنند از مردم نیستند. اینها اوباش و اراذل و اغتشاشگرانی هستند که به اصلاحات هیچ ربطی ندارند. اصلاحات یعنی اینکه آرام، بی‌صدا، متین، غیرشجاع و عاشق پاستای مرغ! بود باز اگر یک نفر فریاد می‌زند: «درود بر اصلاحات» شاید حمایت می‌کردیم ولی با این وضع خیر.
با تشکر
مجمع روحانیون مبارز