ما پیروزیم

حسین قدیانی: «دیده‌بان بی‌بی‌سی‌» ضمن بازنشر دلهره قدیمی‌اش، ما را دوباره یاد اعتراف تاریخی‌اش در فتنه 88 انداخت که در وصف امثال خود نوشته بود: «ما شکست خوردیم!» سلمنا! من هم معتقدم «ما پیروز شدیم!» آری! ما می‌توانستیم در شناخت دوست و دشمن و رعایت اقتضای روزگار، اشتباه کنیم لیکن با مدد از صبر انقلابی و بصر سیاسی، مچ فتنه‌‌ بزرگ دیگری را خواباندیم!
ما پیروز شدیم؛ عوض دلهره، سرشار از امید و آرامش و ایمان هستیم و ذره‌ای به حقانیت مسیر میسر خود و درایت رهبر معزز خود شک نکردیم!
ما پیروز شدیم؛ ننگ شکست ابدی بر صورت جریانی ماند که دیروز، لوگوی روزنامه‌ خود را با رنگ پرچم تکفیری‌ها هماهنگ کردند و امروز، پرچم مقدس ایران را آتش زدند!
ما پیروز شدیم؛ کسانی که شعار «نه غزه، نه لبنان» سردادند، مشخص شد ایران را مثل سوریه می‌خواهند!


ما پیروز شدیم؛ با آنکه با افتخار به حسن روحانی رأی ندادیم و از چیزی هم پشیمان نیستیم اما صدمه به ادارات دولتی را محکوم کردیم، نه توجیه!
ما پیروز شدیم؛ با وجود آنکه یک اصلاح‌طلب را شهردار تهران می‌دیدیم لیکن شکستن نرده‌های خیابان انقلاب را اغتشاش خواندیم، نه رفتار طبیعی!
ما پیروز شدیم؛ نظم و انضباط شهر و امن و امان کشور را همچون مدعیان دروغین اصلاحات در سال ۸۸ قربانی رقابت سیاسی نکردیم!
ما پیروز شدیم؛ صبوری و بصیرت و اخلاق را فدای سیاست نکردیم و البته به بهانه‌ مقابله با آشوب‌طلبان، ملت را در نبرد با قصور دولت، تنها نگذاشتیم!
ما پیروز شدیم؛ فتنه‌گران ۸۸ را که هرگز راضی به پیگیری اعتراض خود از مجرای قانون نبودند، اینک چنگ‌زننده به همان ریسمان تواصی قانونمدارانه‌ خود می‌بینیم: «اعتراض، آری! اغتشاش، نه!»
ما پیروز شدیم؛ نه تقلب را اسم رمز آشوب کردیم؛ نه گرانی و‌ بیکاری و رکود را بهانه‌ ناامنی!
ما پیروز شدیم؛ با وجود آنکه در حوزه‌ اقتصاد و معیشت، ده‌ها نقد به عملکرد و عمل‌نکرد دولت داشتیم اما در دوگانه‌ دولت قانونی و آشوب‌طلبان، هرگز موضع پوپولیستی نگرفتیم!
 ما پیروز شدیم؛ ضمن درک شرایط، محدودیت مقطعی دسترسی به بعضی شبکه‌های اجتماعی را دال بر وجود خفقان دولتی نخواندیم!
 ما پیروز شدیم؛ یقین داشتیم با خاک‌پاشی هیچ جماعتی به آسمان، چهره‌ منور ماه، مخدوش نمی‌شود!
ما پیروز شدیم؛ از عمق جان به هویت دینی و غیرت ملی این ملت نستوه، ایمان داشتیم و بخوبی می‌دانستیم ایرانی آزاده، همچنان که در تظاهرات سراسری کم‌نظیر و واقعا باشکوه دیروز 13 دی نشان داد، تا آخرین قطره خون، پاسدار ساحت امنیت، قانون، ملیت، دیانت و صدالبته ولایت است.