تظاهرات سراسری

گروه سیاسی: نه اطلاع‌رسانی گسترده و نه هماهنگی مستمری صورت گرفته بود، با این حال همان خبر بعدازظهر سه‌شنبه در برخی استان‌ها کافی بود تا دیروز چهارشنبه راهپیمایی پرشور و گسترده‌ای در بسیاری از استان‌‌های کشور در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در اعتراض به سوءاستفاده آشوب‌‌‌‌‌‌طلبان از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و گرانی، برگزار شود.
ملت بزرگ ایران اسلامی از صبح دیروز با حضور در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت صریح از نظام جمهوری اسلامی و اعلام برائت از آشوبگران، ۹ دی دیگری آفریدند تا بار دیگر ثابت کنند اگرچه نسبت به مشکلات اقتصادی همچنان معترضند اما این اعتراض آنها نباید مورد سوءاستفاده فرصت‌‌‌‌‌‌طلبان و اغتشاشگران قرار بگیرد.
بر همین اساس، از صبح دیروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود. ملت ایران بار دیگر ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب‌شان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد. مردم ایران در این تظاهرات سراسری علیه فتنه‌گران، منافقین و آمریکا و آل‌سعود شعار دادند. تظاهرات مردم اهواز در اعتراض به اغتشاشات اخیر بسیار پرشور و با حضور گسترده مردم برگزار شد. مردم اهواز از ساعت 9:30 صبح دیروز علیه آشوبگران به پا خاستند و با راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به آشوبگری اعلام کردند.
بر اساس گزارش فارس، این راهپیمایی از  میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شد و به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) و چهارراه آبادان ادامه پیدا کرد. مردم ولایتمدار اهواز دوشنبه‌شب هم در اقدامی خودجوش در اعتراض به آشوب‌های اخیر به خیابان آمدند و بساط آشوبگران را جمع کردند. در قم، شهر خون و قیام نیز مردم انقلابی با حضور گسترده و چشمگیر در میدان جانبازان نسبت به اغتشاشات اخیر و هنجارشکنی عجیب تعدادی معدود ابراز برائت کردند. مردم قم در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند. «فقر و فساد و تبعیض، حزب‌الله به پا خیز»، «نه اختلاس نه ذلت، این است ندای ملت»، «فتنه‌گر بی‌ریشه، اهواز حلب نمی‌شه»، «فقر و فساد و تبعیض نابود باید گردد» نیز از دیگر شعارهای عدالت‌محورانه مردم اهواز در راهپیمایی «شکوه وحدت» دیروز بود. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آل‌سعود نیز از دیگر شعارهایی بود که مردم غیور و متحد اهواز یکصدا فریاد زدند. در کرمانشاه تظاهرات مردم اما خروش و شور کم‌نظیری داشت. دیروز کرمانشاه صدها برابر عده‌ای هنجارشکن را به خیابان آورد تا نشان دهد در این استان نیز پرچم جریان مردم و جریان جمهوری اسلامی ایران بالاست. خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر (چهارراه مدرس تا میدان آزادی) را مملو از جمعیت کرده بود. مردم کرمانشاه دیروز با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از آشوبگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و پاسخ محکمی به برهم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند. مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و خواستار پایان دادن به سوءاستفاده آشوبگران از تجمعات مسالمت‌آمیز مردم در اعتراض به وضعیت اقتصادی شدند.  بر همین اساس در این راهپیمایی‌ها مردم کرمانشاه با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شدند. به غیر از شهر کرمانشاه، در سایر شهرستان‌‌های این استان نیز مردم به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را نسبت به هنجارشکنان اعلام کردند.


همدان همان همدان سابق است
دیروز همدان نیز شاهد تظاهرات ده‌ها هزار نفری مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در اعتراض به حرمت‌شکنی‌‌های اخیر تعدادی معدود در این استان بود. در تویسرکان که طی روزهای گذشته عده‌ای فرصت‌طلب اقدام به ناآرامی و اغتشاش در این شهر کرده بودند، مردم به خیابان‌ها آمدند و نسبت به این فرصت‌‌‌‌‌طلبان و اقدامات آنها اعلام برائت کردند. مردم شهیدپرور تویسرکان دیروز با تجمع پرشور خود، پاسخ محکمی به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند. مردم نهاوند نیز صبح دیروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور تجمع اعتراض‌آمیزی نسبت به اغتشاشات اخیر آشوبگران و عناصر ضدانقلاب برگزار کردند
و با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار برخورد صریح و سریع با اغتشاشگران شدند. در استان بوشهر نیز تجمعات پرشوری برگزار شد. مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر صبح دیروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و  محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوبگران شدند. «ما همه با هم هستیم،  یار ولایت هستیم»، «فتنه‌گران رسوایند، نوکر آمریکایند»، «مرگ بر فتنه‌گران خائن»، «سیلی زدیم به صورت آمریکا، با وحدت ملت آگاه ما»، «منافق منافق این آخرین پیام است، ملت انقلابی آماده قیام است»، «تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو رهبر و خط امامیم»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود. اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و دانشجویان انقلابی شهرستان جم نیز از ساعت 10 صبح دیروز چهارشنبه با تجمع در میدان امام حسین(ع) شهر جم و راهپیمایی تا آرامگاه شهید گمنام در کنار بازارچه شهرداری با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» اقدام اخیر برخی اغتشاشگران و آشوبگران در کشور را محکوم کردند. در این تجمع، مردم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند. در استان تهران و در شهر ورامین، عده‌ای از مردم پیش از ظهر دیروز در تجمعی که در بوستان شاهد این شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند. در خراسان‌شمالی هم دیروز مردم خطه گنجینه معرفت‌ها و باب‌الرضا در حضوری باشکوه و پرصلابت به اعلام حمایت از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاستند و از دشمنان، فتنه‌گران و اغتشاشگران برائت جستند و اقدامات اخلال‌گرایانه عده‌ای در کشور را محکوم کردند. در استان اصفهان و در خمینی‌شهر که طی روزهای گذشته شاهد آشوب‌طلبی عده‌ای اغتشاش‌طلب بود، مردم به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند حساب مردم این شهر نیز از اغتشاشگران جداست. مردم انقلابی خمینی‌شهر صبح دیروز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند. مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند. مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان شهرضا نیز پیش از ظهر دیروز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند.
لرها با انقلابند
مردم وفادار لر در استان لرستان نیز دیروز به خیابان‌ها آمدند تا به همه مردم ایران نشان دهند حساب آنها از عده‌ای آشوب‌طلب جداست و آنها نیز همانند 39 سال گذشته به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی وفادار بوده و خواهند ماند.
مردم ولایتمدار در شهرستان‌‌های استان لرستان از صبح دیروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی محکومیت اغتشاش‌های اخیر بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران زدند. مردم خرم‌آباد با حضور گسترده خود در راهپیمایی انزجار خود را از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان اعلام کرده و با حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه حماسه‌ای دیگر آفریدند. در راهپیمایی روز گذشته در استان لرستان شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سر داده شد. مردم استان ایلام هم دیروز در اعتراض به ناهنجاری‌ها و آشوب‌های اخیر در میدان 22 بهمن این شهر تجمع کرده و نفرت خود را از آشوبگران اعلام کردند.
در نوشهر در استان مازندران نیز دیروز چهارشنبه مردم به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از نظام جمهوری اسلامی شعار دادند. مردم انقلابی شهرستان نوشهر به صورت خودجوش به راهپیمایی انقلابی علیه آشوبگران آمریکایی- اسرائیلی با حضور هزاران نفری پرداختند. استان مرکزی نیز که شاهد برخی ناآرامی‌ها توسط آشوب‌‌‌‌‌‌طلبان بود، دیروز صحنه تظاهرات گسترده مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بود. پیش از ظهر دیروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور غیرت انقلابی مردم شهرهای مختلف استان مرکزی در محکومیت فتنه و آشوب به خروش آمد و مردم با حضور در میعادگاه‌های برائت از فتنه‌گران و آشوبگران، نفرت و انزجار خود را از اقدامات اخیر فتنه‌گران اعلام کردند. در شهر اراک نیز مردم بصیر و بیدار این شهر ساعت‌ها قبل از تجمع در میدان شهدا حضور یافته و اعتراض خود را نسبت به اقدامات اخیر فتنه‌گران با سردادن شعار «بیداریم، بیداریم، از فتنه‌گر بیزاریم»، «مرگ بر آشوبگر» و «مرگ بر آمریکا» اعلام کردند. شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های سه‌رنگ ایران اسلامی و تصاویر رهبر معظم انقلاب اقدامات اخیر دشمنان در فتنه‌انگیزی علیه ایران اسلامی را محکوم کردند. در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم اعم از کارگران، کارمندان، ورزشکاران، بسیجیان، فرهنگیان، مرد، زن و پیر و جوان حضور داشتند.
دیار میرزا هم به خروش آمد
هم‌ولایتی‌‌های میرزا کوچک‌خان نیز دیروز همصدا با سایر مردم ایران به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی، حمایت کردند.  مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و سیاهکل با صفوف به‌هم‌پیوسته انزجار خود را از اغتشاشگران و فتنه‌گرانی که با حضور در جمع مردم به دنبال ایجاد ناامنی بودند اعلام کردند. این دو شهرستان شاهد خروش انقلابی علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود. در لاهیجان نیز یک تجمع باشکوه در حمایت از جمهوری اسلامی و ابراز انزجار از فتنه‌گران برگزار شد. در بسیاری از شهرستان‌های استان گیلان نیز قرار است این تجمع بعد از نماز جمعه این هفته برگزار شود. مردم مومن و متعهد گرگان نیز دیروز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند. در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهر گرگان از ساعت 10 صبح دیروز در میدان مازندران این شهر تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) حرکت کردند. مردم گرگان با شعارهای «مرگ بر منافق فتنه‎گر» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود خبیث» و همچنین با دست‌نویس‌های «نه اختلاس نه برجام، مقاومت یک کلام» نشان دادند پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه ایستاده‌اند.