به آتش کشیده شدن بیش از هزار خودرو در فرانسه

در جریان ناآرامی‌ها در فرانسه بیش از هزار خودرو به آتش کشیده شدند و تعداد افراد بازداشتی هم بیشتر شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شمار بازداشتی‌ها و خودروهایی که در سال نوی میلادی در فرانسه به آتش کشیده شده‌اند، افزایش داشته است.
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که تعداد خودروهایی که در شب 31 دسامبر به آتش کشیده شده‌اند از 935 دستگاه در سال گذشته به هزار و 31 دستگاه رسیده است و تعداد بازداشتی‌ها به دنبال ناآرامی‌ها هم از 456 نفر به 510 تن افزایش داشته است.
2 نفر از نیروهای پلیس هم مورد حمله گروهی از مردم قرار گرفتند. «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی توئیتری گفت که افسران پلیس وظیفه خود را انجام می‌دهند و هشدار داد که افراط خاطی شناسایی و دستگیر خواهند شد.


«ژرار کولوم: وزیر کشور فرانسه هم گفت: «من از آنچه رخ داد متاسفم اما مردم می‌توانند از جشن سال نو در فضای توام با صلح لذت ببرند.
حدود 140 هزار نیروی امنیتی و امدادی به مناسبت سال نوی میلادی به مناطق مختلف فرانسه اعزام شده‌اند. این کشور در پی حملات تروریستی که به کشته شدن 241 نفر از سال 2015 (1394) تاکنون منجر شده است، در حالت فوق‌العاده امنیتی قرار دارد.
سایر اخبار این روزنامه
وام جدید 80 میلیون تومانی مسکن با سود کم در راه است موگرینی: اتحادیه اروپا همچنان به تلاش‌ها برای اجرای برجام توسط همه طرفها ادامه می‌دهد وزیر بهداشت: 80 درصد عوامل موثر بر سلامت در اختیار وزارت بهداشت نیست مجمع روحانیون مبارز: مردم هوشیار و مراقب باشند آمریکای فریبکار حامی آشوبگران است سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مردم خیلی سریع بین جریان اغتشاش و مطالبه گران اقتصادی تفکیک قائل شدند این واقعیت را بپذیریم سخنگوی دولت در نشست خبری: به وقت مناسب از پشت پرده حوادث‌اخیر اطلاع‌رسانی می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند جنگ لفظی آمریکا و پاکستان؛ اسلام‌آباد: از آمریکا صدقه‌ نگرفتیم هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمله به غزه جنبش تغییر کردستان عراق: دو حزب بارزانی و طالبانی باید کنار بروند به آتش کشیده شدن بیش از هزار خودرو در فرانسه درماندگی ائتلاف سعودی در باتلاق جنگ یمن دکتر جهانگیری در دیدار نمایندگان استان اردبیل: با تعامل خوب میان دولت و مجلس گره‌های کشور گشوده می‌شود خیابان انقلاب تهران سه شنبه شب آرام بود عذرخواهی آذری جهرمی از فعالان کسب و کارهای اینترنتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند