هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمله به غزه

جنبش حماس خواستار گسترش انتفاضه و استمرار حمایت بین‌المللی از قدس برای رویارویی با آمریکا و اسرائیل شد.
به گزارش "ایسنا"، به نقل از النشره، جنبش حماس اعلام کرد: اقدام کنست(پارلمان اسرائیل) در تصویب قانون "قدس یکپارچه" و تلاش برای الحاق آن به اسرائیل، ادامه سلسله تجاوزات و حملات علیه این شهر مقدس است.
این جنبش همچنین اعلام کرد: تحولات خطرناک اخیر بر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین واجب کرده به معاهده اوسلو و هماهنگی امنیتی با اشغالگران پایان دهد.
جنبش حماس همچنین خواستار گسترش انتفاضه و استمرار حمایت منطقه‌ای و بین‌المللی از فلسطین برای مقابله با رویکرد خصمانه آمریکا و اسرائیل علیه قدس شد.


اعضای کنست رژیم صهیونیستی دیروز قانون قدس یکپارچه را که به موجب آن این رژیم تحت هیچ شرایطی نباید از قدس اشغالی عقب نشینی کند، تصویب کردند.
قانون قدس یکپارچه همچنین صهیونیستها را ملزم می‌کند که حتی در آینده و در چارچوب هیچ راه حلی در جریان مذاکرات سازش، از قدس اشغالی عقب نشینی نکنند.
گفتنی است طبق این قانون، حدنصاب آراء لازم برای پذیرش هرگونه طرح مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی قدس اشغالی به طرف فلسطینی از 61 رای به 80 رای افزایش یافت.
پیشتر حزب لیکود (حزب حاکم رژیم صهیونیستی) الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری رود اردن به فلسطین اشغالی را تصویب کرده بود.
هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمله به غزه
روزنامه الحیاه نوشت،به دنبال تشدید اقدامات اسرائیل علیه غزه، جنبش حماس در پیامی به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب خطرناک ادامه اوضاع موجود در غزه هشدار داد.
به گزارش روزنامه الحیاه نوشت، یکی از رهبران فلسطین گفت، حماس اواسط ماه پیش از طریق واسطه‌های بین‌المللی پیامی به اسرائیل فرستاده و نسبت به تلاش‌ها جهت ناکام گذاشتن آشتی ملی فلسطین، ادامه محاصره غزه، تشدید اقدامات نظامی و میدانی و آغاز حملات جدید علیه این منطقه هشدار داده است.
سایر اخبار این روزنامه
وام جدید 80 میلیون تومانی مسکن با سود کم در راه است موگرینی: اتحادیه اروپا همچنان به تلاش‌ها برای اجرای برجام توسط همه طرفها ادامه می‌دهد وزیر بهداشت: 80 درصد عوامل موثر بر سلامت در اختیار وزارت بهداشت نیست مجمع روحانیون مبارز: مردم هوشیار و مراقب باشند آمریکای فریبکار حامی آشوبگران است سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مردم خیلی سریع بین جریان اغتشاش و مطالبه گران اقتصادی تفکیک قائل شدند این واقعیت را بپذیریم سخنگوی دولت در نشست خبری: به وقت مناسب از پشت پرده حوادث‌اخیر اطلاع‌رسانی می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند جنگ لفظی آمریکا و پاکستان؛ اسلام‌آباد: از آمریکا صدقه‌ نگرفتیم هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمله به غزه جنبش تغییر کردستان عراق: دو حزب بارزانی و طالبانی باید کنار بروند به آتش کشیده شدن بیش از هزار خودرو در فرانسه درماندگی ائتلاف سعودی در باتلاق جنگ یمن دکتر جهانگیری در دیدار نمایندگان استان اردبیل: با تعامل خوب میان دولت و مجلس گره‌های کشور گشوده می‌شود خیابان انقلاب تهران سه شنبه شب آرام بود عذرخواهی آذری جهرمی از فعالان کسب و کارهای اینترنتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های شهیدان: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هم پیمان شده اند