باز هم یک رسانه قربانی بی‌پولی شد «جامعه فردا» به امروز نرسید

انتشار روزنامه «جامعه فردا» متوقف شد
روزنامه «جامعه فردا» پس از انتشار 52 شماره به دلیل محدودیت منابع مالی متوقف شد.
مدیر مسئول روزنامه جامعه فردا با تایید این خبر به ایلنا گفت: روزنامه «جامعه فردا» به دلیل مشکلات مالی از فردا دیگر منتشر نمی‌‌شود.
«داود باقری» ادامه داد: در صورتی که مشکلات مالی روزنامه حل شود، دوباره به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد حمایت‌های لازم برای ادامه فعالیت این نشریه صورت گرفته است، اظهار کرد: هیچگونه امکاناتی از سوی هیچ فرد یا ارگانی به این روزنامه نشد و از این‌رو به دلیل مشکلات مالی ناچار به توقف فعالیت شدیم.
سایر اخبار این روزنامه
«همدلی» از تبعات انسداد شبکه‌های اجتماعی بر روند کسب وکارهای اینترنتی گزارش می‌دهد دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب دشمنان ایران در قضایای چند روز اخیر، هم‌پیمان شدند باز هم یک رسانه قربانی بی‌پولی شد «جامعه فردا» به امروز نرسید پای صحبت رضا کوچک زاده از «راشومون» تا قاطبه تئاترهای امروزی؛ تئاتر سیرک نیست! نخستین وزیر نفت جمهوری اسلامی درگذشت پایان یک «معین‌فر» «همدلی» از چالش‌های طرح جدید ترافیکی شهرداری تهران گزارش می‌دهد آوار خودرو بر سر تهران بررسی همدلی از شیوع اعتیاد در بین دانش آموزان از مدارس بوی «گل» می آید نگاهی به تمایل بی‌حد و حصر صاحب‌خانه‌ها برای بالا بردن نرخ اجاره‌ها خرجی خانه هم از مستاجر گرفته می‌شود! علی مشفق ضروت بازگشت مجلس به متن دبیر شورای عالی امنیت ملی: دشمنی ترامپ غیرقابل تصور نیست اطلاعیه وزارت اطلاعات در مورد ناآرامی‌های اخیر باز هم یک رسانه قربانی بی‌پولی شد «جامعه فردا» به امروز نرسید دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب دشمنان ایران در قضایای چند روز اخیر، هم‌پیمان شدند