حمله شهاب سنگی!

هومن جعفری- خبر روز‌: طبق گزارش کارمندان ناسا، ستاره‌ای به نام «ان. تی۷- ۲۰۰۲» در اولین روز ماه فوریه ۲۰۱۸ (۱۲ بهمن) ساعت 11:47 به وقت محلی به زمین برخورد می‌کند و این کره خاکی را از بین می‌برد.
روزنامه دیلی‌استار در این مورد نوشت: «کارکنان ناسا تاکید کردند پایان جهان در این زمان آغاز می‌شود و جهان با نیرویی معادل انفجار ۳۰ میلیون بمب هسته‌ای نابود خواهد شد.»
طنز روز‌: نگران نباشید! بشر ایرانی که توانسته با سدیم و نیترات و پالم و پارازیت و زلزله و آلودگی هوا سر کند، با این یک تکه سنگ هم سر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در این یک ماه باقی مانده، کشورهای دیگر از نسخه‌های مقاوم‌سازی ایرانی استفاده کنند و با دادن انواع غذاهای فاسد و ایجاد خبرهای تنش‌زا و آلوده کردن هوا به میزان لازم، نسل جدیدی از ابربشرها را تولید کنند که در مقابل هر چیزی مقاومت می‌کند. ما الان آنقدر سر شده‌ایم که نه گرانی روی ما اثر دارد نه آلودگی و نه زلزله! نه پالم و نه اسیدهایی که در آبلیمو می‌ریزند و نه کالباس و سوسیس‌هایی که معلوم نیست از گوشت چه جانوری تولید می‌شود و نه از دست برخی از مسوولان عزیز که معلوم نیست ما را با چه جانوری اشتباه گرفته‌اند! از الان هم به این شهاب‌سنگ محترم توصیه می‌کنیم از هر طرف می‌خواهد برود، برود اما سمت ایران نیاید که بلافاصله بعد از ورورد به جو و تنفس هوای تهران، همان بالا پودر خواهد شد!