قرون وسطا بعد از رنسانس در دانشگاه آزاد!

محمدرضا ستوده- به شدت معتقدم که قرون وسطای ایران بعد از رنسانس آن اتفاق افتاده. وقتی برمی‌گردیم و به سمت گذشته قدم می‌زنیم با صحنه‌هایی مواجه می‌شویم که باور نمی‌کنیم قبلا این اتفاقات در کشور می‌افتاده و خیلی از اوقات مترقی‌تر از الان رفتار می‌کرده‌ایم. مثلا قبلا (منظورم خیلی قبل است!) زنان به ورزشگاه می‌رفتند و هیچ فحش «کش» داری هم در استادیوم رد و بدل نمی‌شد. اما از زمانی که قرار شد خانم‌ها به ورزشگاه‌ها نیایند تا فساد اتفاق نیفتد، شیر سماور و اگزوز خاور بود که طرفین به هم حواله می‌دادند!
در ادامه این قرون وسطاگرایی در قرن بیست و یکم آقای دکتر ولایتی دستور داده‌اند تا در ورودی دانشکده‌های دانشگاه آزاد پرچم اسراییل و آمریکا نقاشی کنند.بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم خداوند افرادی را مامور می‌کند تا برای من سوژه درست کنند. احمدی‌نژاد، بقایی، روحانی، نمایندگان مجلس و آقای ولایتی رجل سیاسی کشور نیستند بلکه وسیله‌ای هستند تا من هر روز یک ستون طنز بنویسم و با پول آن غذا بخرم و بخورم!
برای این ادعا دلیل دارم. آقای ولایتی که روزی سکان‌‌دار دستگاه دیپلماسی ایران بوده و یقه دیپلماتیک پیراهن‌های مسوولان از اختراعات ایشان است چرا باید چنین طرحی را در دانشگاه آزاد پیاده کنند. هر جوری حساب کنید این کار از ایشان بعید است مگر اینکه به فکر من باشند تا بی‌سوژه نمانم!
خداوندا... از تو ممنونم که مسوولان این مملکت را خلق کردی تا من گرسنه نمانم.
خداوندا آنها و عملکردشان را برای من نگه دار...