نعوذاًبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است!

مجتبی ذوالنوری، عضو فراکسیون ولایی مجلس در رابطه با رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: کاری که احمدی‌نژاد انجام می‌دهد نه اخلاقی است و نه شرعی، چراکه سرتا پا دروغ است. نکته دیگر اینکه به‌نظر می‌رسد ایشان خود را در حالتی قرار داده که گویا روانگردان مصرف کرده است نعوذاًبالله نمی‌خواهم بگویم ایشان چنین کاری کرده است، اما منظورم این است که حالتشان مانند حالت افرادی که روانگردان مصرف کرده‌اند در یک فضای توهمی است یعنی فکر می‌کند 80 میلیون نفر به‌دنبال او هستند. امروز فضای جامعه این نیست. احمدی‌نژاد جایگاه ریاست‌جمهوری و شخصیت دوم نظام بودن را وهن کند امروز به‌دنبال مشایی و بقایی افتاده است. افرادی که وزن همه چیز را با هوچی‌گری و زنبیل‌بازی و... پایین آوردند. واقعا وقتی مردم به این فکر می‌کنند که رئیس‌جمهورشان کسی بوده است که تا چنین درجه‌ای جایگاه ریاست‌جمهوری را تنزل داده است، دچار مشکل می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: من نمی‌خواهم بگویم ما در دستگاه‌های دیگر مانند قوه‌قضائیه یا مقننه و... مشکلی نداریم، بلکه مشکل وجود دارد، اما راه‌حل آن در پیش‌گرفتن چنین روش‌هایی نیست. هدف وسیله را توجیه نمی‌کند به این معنا که اگر می‌خواهیم به کسی انتقاد کنیم به هر ابزاری متوسل شویم و با آن جایگاه بازی کنیم.
او در پاسخ به این سوال که چرا تا پیش از این احمد‌ی‌نژاد به‌ویژه از سوی اصولگرایان حمایت می‌شده است؟ گفت: میزان، حال فعلی افراد است. من معتقدم هیچ جریانی در کشور با کسی نباید عقد اخوت داشته باشد جز حول محور منافع ملی، آرمان‌های یک نظام و مردم تا زمانی که فردی یا جریانی در آن راستا حرکت می‌کند حرف و مخالفتی وجود ندارد و باید او را حمایت کنیم، اما هر کجا از این مسیر منحرف شد و در مقابل منافع ملی ایستاد باید در مقابل او بایستیم.
وی افزود: من کاری به اصولگرا و غیراصولگرا ندارم، هر کجا این دولت کار درست و خوبی انجام دهد با اینکه نقد سیاسی به او دارم وظیفه خود می‌دانم از آن حمایت کنم. هر کجا هم مشکلی ببینم نقد می‌کنم. اگر از نظر جناح سیاسی با این دولت همراه نیستیم به این معنا نیست که اگر دولت کار خوبی انجام داد از آن حمایت نکنیم. در دوران احمدی‌نژاد کارهای عمرانی خوبی صورت گرفت، ما از آن حمایت کردیم. اگر ما در مقابل فتنه ایستادیم برخی آن را به حمایت از احمدی‌نژاد تعبیر کردند، اصلا بحث فتنه و احمدی‌نژاد نبود بلکه فتنه در مقابل نظام بود نه احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد خودش یکی از پایه‌های فتنه بود، لذا نمی‌گوییم اگر ما در مقابل فتنه ایستادیم یعنی از احمدی‌نژاد حمایت کردیم. در مورد فتنه تمام جریان سلطه پشت آن بود که همه آنها را با کد می‌توانم بیان کنم، لذا برخی این موضوعات را به هم پیوند می‌دهند و تصور می‌کنند مقابل فتنه ایستادن یعنی تایید احمدی‌نژاد در حالی که اینها دو مقوله جدا از هم بود، بله برخی کارهای احمدی‌نژاد خوب بود و ما از آن حمایت می‌کردیم، اما برخی رفتارهای دیگر مانند هاله‌نور و اعتقادات امام زمانی الکی و توهم‌های این‌چنینی را ما همان زمان هم به‌شدت نقد می‌کردیم و امروز هم نقد می‌کنیم. این مسائل اقتضائی است و بستگی به نوع و رفتار فرد دارد. من عادت ندارم شخص را تایید و رد کنم، بلکه در مورد عملکردها نظر می‌دهم.
به گزارش خبرآنلاین، ذوالنور در ادامه سخنانش تصریح کرد: در همان سال که آن بگم بگم‌ها را به راه انداخت من چندین سخنرانی داشتم و اعلام کردم آقای احمدی‌نژاد با این رفتار مرتکب خلاف شرع بین شدند؛ فایل‌های صوتی آن سخنرانی‌ها موجود است. دلیل من برای این حرف‌ها این است که 1- احمدی‌نژاد یا راست می‌گوید چنین لیستی دارد یا دروغ می‌گوید. اگر دروغ می‌گوید خلاف شرع است. 2- اگر راست می‌گوید یا در وظایف ایشان افشای چنین لیستی وجود دارد یا نیست که اگر افشای این لیست در زمره وظایفش نیست باز این رفتارش خلاف شرع است و اگر در حیطه وظایفش قرار دارد چرا آن را منتشر نمی‌کند آیا می‌خواهد امتیاز بگیرد؟! پس باز عملکردش خلاف شرع است؛ در آن مقطع من این موارد را اعلام کردم و گفتم خلاف شرع است.