اخبار هواشناسی

هومن جعفری- در این روزها آسمان سیاسی کشور صاف، شفاف، همراه با بارش پراکنده زنبیل و تهدید به افشاگری‌های ویدئویی، است. همچنین شنیده شده که به زودی یک جبهه پرفشار از سمت قوه قضاییه به سمت جناح راست سابق و زنبیل به دستان عزیز خواهد وزید که امکان دارد زنبیل و کاغذهای داخل زنبیل و حمل‌کننده زنبیل را با هم بردارد و ببرد به جایی که عرب نی انداخت!
آسمان سیاسی کشور در سمت مرکز و اعتدال همراه با آرامش محض، سخنرانی‌های بدون معنا، برنامه‌های صد روزه بدون حاصل، کلید‌های بدون قفل، قفل‌های بدون کلید، تدبیر بدون امید و امید بدون تردید همراه با لایه‌های سنگین و پراکنده‌ای از قدم زدن معاون اول با کفش روی موکت مردم در چادرهای زلزله‌زدگان در کرمانشاه است.
همچنین در سمت غرب و در مناطق زلزله‌زده، سرما و مسوولان دست به دست هم داده‌اند تا عرصه را بر مردم تنگ کنند و تلاش‌های مردم برای کمک به زلزله‌زدگان نیز همچنان با تدابیر مسوولان در حال خنثی‌سازی است اگر چه مردم کوتاه نیامده و به تلاش خود ادامه می‌دهند.
از سمت شرق نیز، احتمال پرتاب چند میکروفن و کتک خوردن استاندار و فرماندار توسط نمایندگان پایه میکروفن به دست، می‌رود که توصیه شده، مسوولان در چنین شرایطی، به لبخند زدن به سمت دوربین ادامه دهند.