مراسم «حماسه امید» برگزار شد

روز گذشته مراسم «حماسه امید» با سخنرانی تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولین برگزاری انتخابات برگزار شد که در ادامه بخش هایی از سخنان آنها را در این مراسم می خوانید:
**جایگاه بزرگان اصلاحات همچنان رفیع است
بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در ابتدای این مراسم با اشاره به تغییر ۸۰ درصدی ترکیب مجلس دهم نسبت به دوره دهم، این تغییر را از جمله مهمترین پیام‌های هفت اسفند دانست و گفت: پیام بسیار مهم دیگر این بود که جایگاه مهم جریان اصلاحات به‌ ویژه بزرگان این جریان از جمله مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سایر بزرگان در جامعه همچنان جایگاهی رفیع است.
**پیش از انتخابات ۹۴ هر روز شاهد


بی‌اخلاقی‌ از تریبون مجلس بودیم
حسینعلی امیری معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس‌جمهور نیز در این همایش گفت: نباید فراموش کنیم که تفرقه و انشقاق پیش از انتخابات سال گذشته چه وضعیتی داشت. متاسفانه باوجود این‌که حضرت امام تاکید کرده بودند، مجلس عصاره ملت است، هر روز شاهد بی‌اخلاقی‌هایی بودیم و ما فراموش نمی‌کنیم چه صحبت‌هایی از تریبون مقدس مجلس به گوش مردم می‌رسید و حتی نقل این مسائل نیز بسیار ملال‌آور و رنج‌آور است.
** ارائه گزارش‌ لغو سخنرانی مطهری
به دادسرای ویژه روحانیت
همچنین علی مطهری نایب رئیس‌مجلس درباره لغو سخنرانی‌اش در مشهد اعلام کرد: تهیه گزارش به اتمام رسیده و به کمیسیون ارائه شده اما در مورد این‌که در صحن قرائت شود یا خیر هنوز مشخص نیست. او گفت: هر دو
گزارش کمیسیون شوراها و وزارت کشور را به دادسرای ویژه روحانیت ارائه کردیم.
**همچنان رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم
به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور نیز در این همایش عنوان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را کرد و برای انتخابات چند اصل را مورد توجه قرار دادیم و هر انتخاباتی برگزار شود آن انتخابات در طراز جمهوری اسلامی خواهد بود. اول اینکه رای مردم را حق‌الناس بدانیم دوم مر قانون را رعایت کنیم و سوم بی‌طرف باشیم و چهارم شرایط رقابتی را فراهم کنیم.