رژیم بحرین صدور حکم شیخ عیسی قاسم را به 24 اسفند موکول کرد

صفحه جهان: بزرگترین دادگاه کیفری بحرین دیروز آخرین جلسه محاکمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را تشکیل داد و قرار شد قرائت حکم 14 مارس (24 اسفند) باشد.
به گزارش روزنامه بحرینی الوسط، بزرگترین دادگاه کیفری بحرین دیروز جلسه محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین را به همراه رئیس و نیز عضو دفترش در پرونده دریافت خمس آغاز کرد که باز هم متهمان حاضر نبودند.
رژیم آل خلیفه چند ماه پیش شیخ عیسی قاسم را به اتهام تحریک به خشونت علیه نظام سلب تابعیت و محاکمه کرد.
در همین حال هزاران تن از مردم مناطق مختلف بحرین یکشنبه شب درآستانه برگزاری جلسه دادگاه شیخ عیسی قاسم و در حمایت از او تظاهرات کردند.


به گزارش پایگاه خبری مرآه البحرین، تظاهرکنندگان تداوم محاکمه شیخ قاسم ازسوی رژیم آل خلیفه به دلیل مدیریت فریضه شرعی را محکوم و نسبت به نتیجه ارتکاب هر حماقت جدیدی ازسوی رژیم، هشدار دادند.
گفته می‌شود معترضان خشمگین در شهرهای مختلف بحرین پس از استفاده نیروهای پلیس از گازهای اشک آور و شلیک گلوله برای متفرق کردن آنها با ماموران پلیس درگیر شدند.
اهالی شهر الدیر نیزشب گذشته با برپایی تظاهرات آمادگی خود را برای دفاع از شیخ عیسی قاسم تا پای جان اعلام کردند.
اهالی این شهر با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند رژیم در مسیر بن بست با ملت گام برمی دارد واز اعتصاب‌ها در میدان الفداء منطقه محاصره شده الدراز درس عبرت نگرفت همانطور که از فدایی معروف مصطفی حمدان که گفته بود مردم بحرین برای دفاع از مرجعیت و اسلام خود آماده مرگ هستند نیز درس نیاموخت.
تظاهر کنندگان با تاکید بر ضرورت دفاع از شیخ عیسی قاسم به روش‌های مختلف اعلام کردند ما حاضریم جان خود را در این راه تقدیم کنیم.
ازسوی دیگر وزارت کشور بحرین از وقوع یک انفجار در داخل یک اتوبوس حامل افسران پلیس این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، به دنبال انفجار یک بمب داخل یک اتوبوس حامل افسران پلیس بحرین حداقل 4 نفر مجروح شده‌اند.
به گفته وزارت کشور بحرین، این اتوبوس در نزدیکی روستای جوئه منفجر شده و هدف حمله تروریستی قرار گرفته است. حال مجروحان مساعد گزارش شده است.

ارسال دیدگاه نام: ایمیل: دیدگاه:
سایر اخبار این روزنامه
برداشت 56 میلیون متر مکعب گاز در روز با راه اندازی فازهای 20 و21 پارس جنوبی رئیس جمهور در جمع مدیران بانک‌ها و مجمع سالیانه بانک مرکزی: بزرگترین موفقیت اقتصادی دولت ایجاد ثبات و آرامش در جامعه است با افتتاح 10 طرح درمانی کردستان به قطب درمانی غرب کشور تبدیل شد عراقچی: پیام اروپایی‌ها حمایت از برجام است رژیم بحرین صدور حکم شیخ عیسی قاسم را به 24 اسفند موکول کرد رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور: منتظر صدور حکم دستگاه قضا در باره زمین خواری موسوم به «سیمای قو» در شمال کشورهستیم با تصویب مجلس 70 میلیارد تومان برای آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از رشد 6.6 درصدی اقتصاد ایران زمینه‌های یک انتقاد آشکار ستارگان دانش روایتگر زندگی آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) ایران،جمهوری آذربایجان و ارمنستان را به خویشتنداری دعوت کرد دکتر روحانی در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور اندونزی:‏ ایران از سرمایه‌گذاران اندونزی ‏استقبال می‌کند ارائه بدون وقفه خدمات درمانی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید