هيس واگیردار

اين روزها در پرسپوليس اپيدمي «هيس» به راه افتاده است. بازيكناني كه به تشويق نشدن از سوي هواداران اعتراض دارند، در مقاطع مختلف بازي از هواداران مي‌خواهند تا سكوت كنند. حركت عجيب عليرضا بيرانوند در ديدار مقابل پديده خراسان، نخستين‌باري نبود كه بازيكني از هواداران تقاضا مي‌كند تا سكوت كنند؛ پيش از او مهدي طارمي نيز اين درخواست را كرده بود و همين موضوع سبب واكنش‌هاي متعددي شد.
روز گذشته نيز گادوين منشا، مهاجم نيجريه‌اي پرسپوليس در تمرين به حمايت از بيرانوند پرداخت و از هواداران خواست تا اعتراض نكنند. حال، هواداران سرخ‌پوشان با يك چالش جدي مواجه شده‌اند. چالشي كه از آن‌ها مي‌خواهد سكوت كنند. ماجراي اعتراض هواداران به عليرضا بيرانوند، پس از ديدار مقابل سايپا كليد خورد. گلر شماره يك پرسپوليس و تيم‌ملي كه هنوز دوران خدمت سربازي‌اش را پشت سر نگذاشته است، پس از اين بازي اعلام كرد كه بايد به فكر خودش باشد و به همين دليل قصد دارد براي گذراندن دوران خدمت سربازي به تراكتورسازي برود.
با توجه به محروميت پرسپوليس از فصل نقل و انتقالات، سرخ‌پوشان نمي‌توانند بازيكن ديگري را جذب كنند و به همين دليل اعتراض‌هاي گسترده‌اي به بيرانوند كردند. تشويق نكردن بيرانوند در ديدار مقابل پديده در نهايت واكنش بيرانوند را به همراه داشت و او با اشاره از هواداران خواست تا سكوت كنند؛ هرچند كه برخي معتقد بودند بيرانوند در بازي تحت فشار بوده و به همين دليل چنين عكس‌العملي را نشان داده است اما او روز گذشته نيز در اقدام عجيبي وقتي هواداران پرسپوليس را ديد، براي آن‌ها سوت زد تا به اين ترتيب به آن‌ها اعتراض كند.
به هر ترتيب بيرانوند در حال حاضر نزد هواداران پرسپوليس به چهره‌ منفوري تبديل شده و برخي بازيكنان از جمله منشا را نيز با خود همراه كرده است. در اين رابطه سراغ دو دروازه‌بان پيشين پرسپوليس رفتيم تا نظر آن‌ها را درباره واكنش اعتراضي بيرانوند بدانيم. جالب اينكه اين دو نفر واكنش‌هاي متفاوتي نسبت به اين موضوع داشتند.