مسکن مهر سرپل ذهاب با بیشترین خسارت در زلزله!

بیشتر خانه‌های تخریب شده در زلزله شب دوشنبه گذشته در استان کرمانشاه متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر است.
به گزارش «انتخاب» مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به حجم بالای خرابی‌ها و درگیری نیروهای این اداره به منظور تسریع در عملیات آواربرداری هنوز آمار دقیقی از میزان تخریب ساختمان‌ها در دسترس نیست.
وی در ارتباط با وضعیت خرابی‌ مسکن مهر سر پل ذهاب بیان کرد:‌ ما در این شهرستان دو پروژه 500 واحدی و 250 واحدی مسکن مهر داریم که پروژه اول با توجه به قرار گرفتن آن بر روی گسل آسیب جدی دیده‌اند و این موضوع به دلیل پایین بودن کیفیت ساخت مسکن مهر نبوده بلکه تمام ساختمان‌ها و سازه‌های آن منطقه حتی اداره راه و شهرسازی این شهرستان که ساختمانی یک طبقه است آسیب دیده‌اند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز با بیان این که رئیس جمهوری برای بازدید به مناطق زلزله زده به غرب کشور سفر می‌کند، گفت: بیشتر خانه‌های تخریب شده در زلزله در استان کرمانشاه متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر است، وزارت راه و شهرسازی با دقت این موضوع را که چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده اند، بررسی کند.
سایر اخبار این روزنامه
در نیمه نخست امسال؛ تولید گاز از میدان پارس جنوبی از مرز 85 میلیارد متر مکعب گذشت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین لرزه در غرب کشور؛ همه دستگاهها با سرعت و همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند رئیس جمهوردر ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استانهای غربی کشور: دولت با تمام امکانات در کنار آسیب دیدگان خواهد بود همدردی جهانی با زلزله زدگان زلزله با "مسکن مهر" چه کرد؟ خوابگاه‌هایی که امن هم نیستند! مسکن مهر سرپل ذهاب با بیشترین خسارت در زلزله! آخرین گزارش‌ها از مناطق زلزله‌زده غرب کشور در محکومیت محاصره یمن صورت گرفت تظاهرات گسترده مردم در محکومیت جنایات رژیم سعودی معاون وزیر راه و شهرسازی: قرارداد 7 میلیارد دلاری تامین فاینانس طرح‌های ریلی امضا شد طرح مقابله با قاچاق قطعات خودرو نهایی شد برگزیدگان جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند سردار کمالی خبر داد؛ آغاز طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حکمی از سوی دکتر روحانی؛ دکتر حمید ابوطالبی به عنوان مشاور رئیس جمهور منصوب شد به زودی روحانی گزارش عملکرد 100 روزه خود را به مردم ارائه می‌دهد