چگونه الکی عاشق نشویم!

آفتاب یزد- گروه شبکه: منصور غلامی، وزیر علوم روز پنجشنبه در برنامه شبکه خبر توصیه جالبی را به دانشجویان در مورد عاشق شدن کرد. وی در این برنامه در پاسخ به این سوال که دوران دانشجویی عاشق شدید، گفت: «معمولا دانشجویان در این دوران چند باری عاشق می‌شوند، من یک بار عاشق شدم که منجر به ازدواج شد. البته همکلاس نبودیم ولی در دوره دانشجویی ازدواج کردیم». غلامی درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی ادامه داد: «دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند.» حال این توصیه وزیر علوم به دانشجویان بازتاب‌های جالبی را در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است:« عنوان کتاب : چگونه عاشق شویم؟ نویسنده : وزیرعلوم».
شخص دیگری گفته است:« عشقارو نریزید تو دانشگاه‌ها».
دیگری نوشت:« دانشجویان مراقب باشند که زود مشروط نشوند، خیلی‌ها الکی مشروط می‌شوند».


فردی نیز عنوان داشته است:« + عزیزم. عاشقتم! - دروغ نگو! ببین وزیرعلوم اون‌جا وایساده‌ها!».
کاربران دیگر نوشته‌اند:« با دقت عاشق شوید! با دقت درس بخوانید! با دقت راه بروید! با دقت وزیر شوید ! وزیرعلوم کی بودی؟»،« واقعا پایان نامه یکی از اساتید انستیتو روانپزشکی ‌تهران بررسی تاثیر عشق نافرجام بر افت تحصیلی دانشجویان بود،بلا روزگاریه عاشقیت»،«به داوطلبان عزیز توصیه اکید می‌کنم موقع عاشق شدن مداد نرم، پاککن و تراش همراه داشته باشند»،«دانشگاه تنهاست چون وایساده با دقت عاشق بشه، الکی عاشق نشه!»،« ولی واقعا حس می‌کنم چهار پنج سال کارشناسی خیلی الکی عاشق شدم»
البته کاربری در دفاع از سخنان وزیر علوم اینطور گفته است:«مردم متاسفانه اونقدر غرق در تمسخر یا تعصب در هر مسئله‌ای میشن که کاملا عمق و اصل رو فراموش میکنن و این باعث شده درد رو نبینید تا درمان کنید »