روحانی آسِ خودش را رو کرد‌!

محمدرضا ستوده- معرفی منصور غلامی از طرف دولت به‌عنوان وزیر علوم بحران جدیدی را در کشور به وجود آورده‌. دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی، پژوهشی در اعتراض به معرفی ایشان دست به تجمع، تحصن و اعتصاب زده‌اند اما جناب روحانی کک‌شان هم نمی‌گزد‌.
علی‌الظاهر آنقدر این آقای غلامی در بین آحاد و اقشار مختلف ملت دافعه دارند که گستره مخالفت‌ها به صنوف دیگر هم کشیده شده‌. با اینکه این مساله هیچ ربطی به اتحادیه جلوبندی‌سازان ندارد ولی آنها نیز در اعتراض به معرفی منصور غلامی قرار است چهارشنبه دست از کار بشکند‌. آنها گفته‌اند: اگر دولت به اعتراض آنها وقعی ننهد، آنها از این به بعد تا آخر عمر نه تنها جلوبندی خودروها را تعمیر نمی‌کنند بلکه عقب‌بندی آنها را هم خراب خواهند کرد‌.
وزرای علوم کشورهای مختلف جهان نیز طی پیامی اعلام کرده‌اند: اگر آقای غلامی وزیر علوم شود ما می‌رویم آب حوض می‌کشیم زیرا قضیه لوث می‌شود‌!
از اتاق فرمان اشاره می‌کنند که آقای روحانی بالاخره به این واکنش‌ها، واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند: من می‌خواستم وزیر خوب معرفی کنم ولی نشد‌!


علی‌الظاهر ایشان هم دارند مثل بعضی‌ها کم‌کم به شغل شریف تدارکاتچی نائل می‌شوند‌.
خانواده آقای غلامی هم اظهار داشته‌اند: ما به آقای روحانی رای ندادیم که پدرمان وزیر علوم شود‌!
معذلک به نظر می‌رسد ‌از این دولت فعلا آبی گرم نمی‌شود. امیدواریم مجلس محترم شورای اسلامی فکری برای وزیر پیشنهادی علوم بکند‌.