برخورد قلیانی!

هومن جعفری- به همت مسوولان و با تکیه بر توانمندی‌های عظیم نیروهای داخلی، نبرد بی‌پایان با قلیان‌ها به خوبی و خوشی در جریان است و این روزها این قلیان‌های نامرد اصلا حاشیه امنیت مناسبی ندارند. دیروز یکی از همین قلیان‌ها که از مخفیگاهش با خبرنگار جهان صنعت سخن می‌گفت، فرمود‌: ما از مسوولان رکب خوردیم و فکر کردیم آنها می‌خواهند با اختلاس و مسایل مالی صندوق‌های پول خور و سرمایه‌های به فنارفته مردم مبارزه کنند و در نتیجه با خیال راحت به حرکات کثیف و استعماری خود پرداختیم اما مسوولان رکب زدند و ما فریب خوردیم.
نامبرده در ادامه تاکید کرد‌: ما این روزها حاشیه امنیت نداریم‌‌. از آقازادگان و ژن خوب‌های عزیز تقاضا داریم انحصار تجارت قلیان را در دست بگیرند بلکه یکدفعه بخشنامه برسد با ما هم نبرد نکنند و جای ما بیفتند به جان گربه‌های بدبخت و بی‌گناه تهران!
وی در پایان عرایض خود اعلام کرد‌: حتی اگر برادر یکی از مسوولان هم لطف کند و سرپرستی ما یتیم‌ها را برعهده بگیرد ممنون می‌شویم. چرا با سیگار مبارزه نمی‌کنند؟ چون سیگار سرقفلی دارد، ما داش کوچیکه جامعه ایرانیم. در ورزش مشکل دارند سر ما خراب می‌کنند. در جامعه مشکل دارند یقه ما را می‌گیرند. کلا ما داداش کوچیکه‌ایم! امیدواریم داداش کوچیکه یکی از مسوولان هم ما را زیر پر خودش بگیرد!