تشییع پیکرهای 6 شهید مدافع حرم و گمنام دفاع مقدس در 3 شهر کشور

به گزارش خبرنگار کیهان از اراک، پیکرهای پاک شهیدان عبدالله خسروی و سیدجاوید حسینی بر دستان جمع کثیری از مردم شهر اراک، خانواده معظم شهدا و همچنین نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و مسئولان این شهر از میدان شهدا در مرکز این شهر تا گلزار شهدا تشییع و در کنار دیگر شهدای اراک به خاک سپرده شد.
شهید حاج عبدالله خسروی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس بود که روز 22 مهرماه جاری در دفاع از حریم آل‌الله در سوریه، به شهادت رسید. شهید سیدجاوید حسینی هم پنجمین شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون این شهر است که در سوریه در نبرد با تکفیری‌ها به شهادت رسید. تاکنون هشت مدافع حرم از استان مرکزی و چند تن از افاغنه ساکن در استان در مبارزه با تکفیری‌های داعش به شهادت رسیده‌اند. همچنین پیکر پاک شهید سیدعلی حسینی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) دیروز پس از اقامه نماز جمعه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
در این مراسم که اقشار مردم، مسئولان اجرایی و خانواده شهدا شرکت داشتند پیکر شهید حسینی  پس از طواف در حرم مطهر رضوی در قطعه گلزار شهدای مدافع حرم بهشت‌رضا(ع) مشهد تدفین شد. شهید سیدعلی حسینی 36‌ساله 17 مهرماه جاری در منطقه دیرالزور سوریه طی نبرد با نیروهای تکفیری و معارض سوری به شهادت رسید.
گزارش خبرنگار کیهان از دامغان نیز حاکی است روز پنجشنبه آیین تشییع 3 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور اقشار مردم و مسئولان در این شهرستان برگزار شد.
آیین تشییع این شهدا با حضور اقشار مردم، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده شهدا و ایثارگر از امامزادگان جعفر و محمد(ع) تا بوستان پارک دانشجو شهر دامغان برگزار و پیکر مطهر آنان در پارک دانشجو به خاک سپرده شدند. یکی از این شهدا 18 ساله در عملیات رمضان در پاسگاه زید عراق، دیگری 20 ساله در عملیات کربلای چهار در جزیره ام‌الرصاص و سومی 22 ساله در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسیدند. استان سمنان در دوران دفاع مقدس بیش از 3هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.