ترامپ جاسوس است‌!

محمدرضا ستوده
واکنش افراد مختلف به اظهارات ترامپ؛
رسایی: من و ترامپ نظرمان در مورد برجام یکی است‌. او انسان روشن، باسواد و واقع‌گرایی است‌. توافق هسته‌ای به درد نمی‌خورد‌.
عارف: خوشحالم که اظهارات ترامپ باعث اتحاد ملی شده و ما را به اصولگرایان نزدیک‌تر کرده‌. ان‌شاءالله به زودی آشتی ملی هم صورت بگیرد و همه با هم دوست شویم و بتوانیم ژن خوب را بیش از پیش گسترش دهیم‌.


روحانی: من چیزی ندارم بگویم. هر چه بود پریروز آمدم گفتم‌. لطفا اظهارنظر نفر بعدی را بنویسید‌!
وزیر خارجه آمریکا: روحانی بعد از سخنرانی ترامپ به سرعت آمد و جواب او را داد‌. انگار حرف‌هایش را از قبل آماده کرده بود‌. اگر می‌دانستم، به ترامپ می‌گفتم چیزهای دیگری بگوید تا روحانی غافلگیر شود‌!
خلیج فارس: باز سر من دعوا شد‌. بابا این همه خلیج‌.‌.‌. خلیج بنگال، خلیج مکزیک، برید اسم اونا رو جعل کنید‌. بعضی وقت‌ها دوست دارم یه خلیج دورافتاده بودم که صبح تا شب می‌خوابیدم‌. بعدازظهرها هم یه کشتی تفریحی از وسطم رد می‌شد‌.
عارف: من نیازه چیزی بگم یا طبق معمول ساکت باشم؟
وینفرد شفر: از بعد از سخنرانی ترامپ تمام شبکه‌های تلویزیونی ایران سالار عقیلی پخش می‌کنند تا اتحاد ملی تقویت شود‌. از مسوولان ایران می‌خواهم حداقل برای تنوع کمی امیر تاجیک یا علیرضا قربانی پخش کنند‌.
یک مقام امنیتی: ترامپ جاسوس آمریکاست‌.
ترامپ: من چرا باید جاسوس آمریکا باشم؟ من خودم رییس‌جمهورم. نیازی به جاسوس بودن ندارم که‌!
نماینده شورای شهر احمدآباد مستوفی: اگر نیاز باشد، آمریکا را با خاک یکسان می‌کنیم‌. ولی هنوز چنین اقدامی را لازم نمی‌بینم‌.
هیلاری کلینتون: از مردم ایران می‌خواهم به ما مشاوره بدهند که زمان احمدی‌نژاد چه کار کردند. ما هم همان کار را بکنیم‌!