رقابت بقایی و مجید سولفوریک در انتخابات!

رقابت بقایی و مجید سولفوریک در انتخابات!
محمدرضا ستوده
آن مَرد آمد.
آن مَرد از حَبس آمَد.


آن مرد با پرونده‌های سنگین روی دوشَش آمد.
همان‌طور که در جریان هستید حمید بقایی کاندیدای ریاست‌جمهوری شد.
اینکه چرا او کاندیدا شده سوال مهمی است زیرا کلانتری محل‌شان هم صلاحیت او را تایید نمی‌کند چه برسد به شورای نگهبان.
اما در این دو روزی که حمید بقایی اعلام کاندیداتوری کرده، افراد دیگری نیز آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرده‌اند؛
عباس مکافات، زورگیر اعظم منطقه تهرانسر و مهرآباد. وی از مافیای پخش‌کننده توتون دو سیب در منطقه استحفاظی خود است.
محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد که هم‌اکنون در زندان باید باشد ولی در خانه‌اش است!
فرشید دماغ، ساقی شیشه و کراک در جنوب تهران که یک ماه پیش دستگیر و به اعدام محکوم شده است.
محمود خاوری، رییس سابق و پاکدست بانک ملی ایران در پاک‌ترین دولت تاریخ. وی در کانادا کاندیداتوری خود را اعلام کرده و گفته: اگر رییس‌جمهور شوم از همین تورنتو کشور را اداره خواهم کرد.
افشین دله، جیب‌بر و قالپاق دزد در منطقه پیروزی و چهارراه کوکاکولا. او بعد از دستگیری به سه سال زندان محکوم شد و شش ماه است محکومیتش به پایان رسیده و اکنون آزاد است.
ک.ر، جناب آقای ک.ر از متهمان اختلاس 12 هزار میلیاردی هستند که به دلیل پولدار بودن ایشان مجبوریم با احترام در موردشان حرف بزنیم. این عزیز بزرگوار در حال حاضر در اوین زیر بازجویی هستند و در لا‌به‌لای بازجویی‌ها و اعترافات‌شان گفته‌اند که می‌خواهند کاندیدا شوند. ایشان گفته‌اند با عنوان ک.ر در انتخابات شرکت خواهند کرد.
مجید سولفوریک: متهم به 38 فقره اسید پاشی در شرق تهران. او از 14 سالگی و اولین لحظه بلوغ تا 40 سالگی، 38 بار عاشق شده و هر 38 بار جواب منفی شنیده و هر بار معشوقه خود را با اسید بدرقه کرده است. شعار انتخاباتی‌اش این است: دیگی که واسه من نجوشه می‌خوام سر سگ توش بجوشه! تحلیلگران او را اصلی‌ترین رقیب حمید بقایی می‌دانند.