شهردار لندن: ترامپ به زبان داعش سخن می‌گوید

شهردار مسلمان لندن بار دیگر با سفر رسمی رئیس جمهوری آمریکا به انگلستان مخالفت و گفتار وی را به گفتار داعش تشبیه کرد.
به گزارش گاردین، «صادق خان» شهردار مسلمان لندن بار دیگر با سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به انگلستان مخالفت و برخی دیدگاه‌های وی نسبت به اسلام را جاهلانه توصیف کرد.
وی همچنین از لحن ترامپ انتقاد کرد و گفت: وی به زبان داعش سخن می‌گوید.
شهردار لندن تاکید کرد در دعوا با ترامپ، او نیست که مقصر است و این کار را از سر شوق انجام نمی‌دهد.


وی همچنین از ادعای ترامپ مبنی بر لزوم ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا انتقاد کرد و خطاب به وی گفت: درباره آنچه که می‌گویید خوب فکر کنید چراکه آنچه شما می‌گویید بی‌شباهت به آنچه داعش می‌گوید نیست. آنها از جنگ تمدن‌ها سخن می‌گویند و اینکه نمی‌توان همزمان مسلمان و غربی بود حال آنکه شما هم سهوا در بازی آنها شریک شده و به آنها کمک می‌کنید.
شهردار لندن در پایان گفت که خودش هم غربی است و هم به مسلمان بودنش افتخار می‌کند ولی اجازه نمی‌دهد کسی اجتماع آنان را برهم بزند.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی درباره تسهیلات مسکن: دوره بازپرداخت 20 ساله و کاهش 2درصدی نرخ سود درتماسهای جداگانه روسای جمهور ایران، ترکیه ونخست وزیرعراق تاکید شد تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق به هیچ وجه نباید مورد خدشه قرارگیرد دولت بحرین خطبا را از سخنرانی علیه اسرائیل منع کرد شهردار لندن: ترامپ به زبان داعش سخن می‌گوید مساله‌ کردستان عراق را جدی بگیرید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رفتارهای فراقانونی با هیچ استدلالی در کشور پذیرفتی نیست پاسخ علمای اهل سنت ایران به مفتی اعظم مصر: اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران از آزادی‌های دینی،اجتماعی و فرهنگی برخوردارند با اتمام عملیات حج 96 آخرین گروه از حجاج ایرانی امروز به کشور باز می‌گردند نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی امروز اعلام می‌شود پرداخت 70 درصد مطالبات گندم‌کاران روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری: دیرکرد پرداخت حقوق بازنشستگان ارتباطی به صندوق بازنشستگی کشوری ندارد ابراز خشنودی سفیر انگلیس از توجه به قراردادهای دوجانبه با ایران