تاسف برای ژاپنی‌ها!

هومن جعفری- یکی از خوب‌های اینستاگرام‌، همین وزیر امور خارجه ژاپن است که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از آقای ظریف خواسته در برطرف شدن مشکل با کره‌شمالی‌، به ژاپن کمک کند! برادر من! اینجا عده‌ای دعوا دارند که چرا از کره شمالی یاد نمی‌گیریم! بعد شما انتظار داری بیاییم وسط دعوا؟
واقعا آدم برای ژاپنی‌ها تاسف می‌خورد‌. مرد حسابی! ما تا دهه 90 روی سر تلویزیون‌های شما قسم می‌خوردیم‌. الان یکی را گذاشتید وزیر امور خارجه که حتی دو دقیقه در اینترنت سرچ هم نمی‌کند بفهمد در دنیا چه خبر است! الان آمریکا ما را گذاشته بغل‌دست کره شمالی که این دو تا گیلاسند! ببخشید این دو تا تهدید جهانی هستند‌. بعد ما خودمان بیاییم با دست خودمان یکی از گیلاس‌ها را خنثی کنیم‌، خودمان عین تک‌دانه گیلاس برویم بالای درخت به شما تعارف بزنیم بیا ما را بخور؟
جدا از ژاپن ناامید شدیم‌. به نظر من رییس سونی را بگذارند وزیر امور خارجه که دست‌کم بداند در دنیا چه خبر است!
سایر اخبار این روزنامه
کتاب‌های درسی ما دانش‌آموز را برای دیروز تربیت می‌کنند شجریان 77 ساله شد؛ برندهای ملی همچنان دست‌و پا می‌زنند؛ شرط تداوم رونق بورس هکرها در کمین سرقت بسته‌های شبکه؛ سکوت دولت در مورد پیشنهاد تسهیل شرایط دریافت وام مسکن؛ محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و چهار ماه دوری طارمی از میادین؛ ما همه گناهکاریم! تاسف برای ژاپنی‌ها! بانکداری احمدی‌نژادی! هرج و مرج بازار به دنبال حذف برچسب قیمت کالا؛ انتخابات پارلمانی آلمان تاریخ‌ساز می‌شود؛ تزریق سرمایه به بخش تولید واکاوی دوباره یک معضل اجتماعی؛ آقای روحانی کاش این را هم گفته بودید! زاویه اتحادیه اروپا با آلمان پس از انتخابات جنگ‌سالار پشت سر خزانه‌دار معاون اول رییس‌جمهور در گشایش نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اعلام کرد؛ مطهری:بر اساس قانون اساسی حق اعتراض برای همه محفوظ است رونمایی از جدیدترین راهکار دولت برای کاهش بیکاری؛ ورود انبوه‌سازان به بافت‌ فرسوده در ابهام؛ مشاور اقتصادی رییس‌جمهور در جمع فعالان بخش خصوصی انتقاد کرد: آمار تکان‌دهنده کودک‌آزاری از سوی رییس اورژانس اجتماعی؛ بررسی برنامه های روز جهانی گردشگری؛ قرائت «گزارش ملی بررسی پلاسکو» در شورای شهر؛ دم همتون گرم! خدا می‌رسونه! صورت‌های مالی شفاف می شود شرکت «ایرانی- چینی» در راه بورس اپراتورهای فضای مجازی فقط امکانات مالی و بانکی می دهند؛ دلایل مخالفت ایران رییس اقلیم کردستان با تاکید بر برگزاری رفراندوم: دلایل مخالفت ایران تمام‌قد در برابر استقلال اقلیم کردستان اولین گام برای مبارزه با فساد مالی اولین گام برای مبارزه با فساد مالی اولین گام برای مبارزه با فساد مالی اولین گام برای مبارزه با فساد مالی