برخی به دنبال عبور از هویت اصلاح طلبی هستند

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در دیدار با اعضای تشکل دانشجویی انجمن وفاق و توسعه دانشگاه بر ضرورت تشکیل احزاب فراگیر در کشور تاکید کرد و گفت: در دور اول فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تلاش زیادی برای توقف فعالیت این شورا از طریق تهدیدهای مختلف صورت گرفت ولی از آنجا که عملکرد شفاف و روشنی داشتیم به فعالیتمان ادامه دادیم. در مقطع فعلی متاسفانه با جعل برخی گفتمان‌ها به دنبال فروپاشی شورای عالی اصلاح طلبان هستند که البته موفق نخواهند شد و جریان اصلاحات با ساز و کاری که اندیشیده می‌شود باید انسجام و وحدت خود را حفظ کند.
عارف با هشدار به افرادی که با برخی اظهارنظرها به دنبال نادیده گرفتن هویت اصلاح طلبی هستند، تاکید کرد: فعلاً برای حفظ انسجام جریان اصلاح طلب در برابر برخی اظهارنظرهایی که به دنبال عبور از هویت اصلاح طلبی و فروپاشی وحدت و انسجام هستند سکوت می‌کنم ولی در صورت تداوم آن مطمئنا نسبت به اهداف اینگونه اظهارنظرها سخن خواهم گفت. وی با اشاره به سفرهای خود در دور دوم انتخابات مجلس دهم به استانها، تصریح کرد: سفرهای صورت گرفته صرفاً برای تبلیغ کاندیداها نبود چرا که استقبال صورت گرفته در آن سفرها نوعی رفراندوم مردمی‌برای گفتمان اصلاحات بود.
وی با انتقاد از برخی تعابیری که نسبت به لیست امید شورای شهر تهران صورت گرفت، گفت: مردم به احترام گفتمان اصلاحات به تمامی‌۲۱ نفر لیست امید رای دادند؛ چرا با برخی اظهارنظرها به مردم توهین می‌کنید و زمینه بی‌اعتمادی به گفتمان اصلاحات را فراهم می‌کنید؟
به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید باید از سرمایه اجتماعی به‌دست آمده مراقبت کند، از جوانان خواست در مجامع مختلف و در فضای مجازی مطالبات جدی و منطقی از فراکسیون امید را مطرح کنند.