به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی: محکومیت ۳ ایرانی به جرم صادرات اقلام نفتی به ایران در دادگاه آمریکا

پایگاه خبری «کلیولند» آمریکا از محکومیت سه ایرانی در دادگاه فدرال شهر کلیولند به جرم نقض تحریم‌های آمریکا و همکاری با ایران به واسطه فروش کالاهایی به ارزش چندین میلیون دلار محکوم شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «کلیولند» آمریکا، سه ایرانی را در دادگاه فدرال کلیولند به جرم نقض تحریم های آمریکا و همکاری برای فروش کالاهایی به ارزش چندین میلیون دلار از آمریکا به ایران محکوم شدند. مقام‌های فدرال، محموله‌هایی را از مبدا کلیولند به مقصد کشورهایی از قبیل امارات و ترکیه کشف کرده‌اند. به گفته این مقام‌ها، این محموله‌ها قرار بود به ایران ارسال شوند. محصولات صادر شده در صنایع نفت و گاز و انرژی قابل استفاده بوده است. به گزارش این خبرگزاری، «م.خ»، «آ.ح.ع.»، «پ.م» و شرکت کانادایی صنایع آی سی لینک در این پرونده مجرم شناخته شده‌اند. «آ.ح.ع» و «پ.م» در کانادا زندگی می‌کردند اما با ایران در ارتباط بوده‌اند. «پ.م» یک ایرانی دو تابعیتی با تابعیت آمریکاست که در کالیفرنیا و دیگر مناطق جهان زندگی می‌کرده است. این پایگاه خبری مدعی شده محکومیت آنها تحت اتهام توطئه برای فریب آمریکا و توطئه برای نقض ماده مجازات اقتصادی بین المللی و قاچاق طبقه بندی شده و حکم آنها در ماه ژوئن صادر شده است اما تا هفته گذشته که «پ.م» ۵۲ ساله از تهران خارج شده و در آمریکا بازداشت شود، حکم آنها قطعی نشده بود. بر اساس کیفرخواست جنایی ماه ژانویه که هفته گذشته علنی شده «پ.م» در بیش از ۷۰ مبادله بالقوه و کامل به ارزش سه میلیون دلار بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ دست داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی: مجمع تشخیص مصلحت باید انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند «ابتکار» در گفت‌وگو با نماینده مجلس بررسی کرد زنان و مسیرهای سخت صندلی مدیریت گزارش «ابتکار» از دلایل عدم مراجعه به پارکینگ توسط راکبانی که موتورسیلکت شان توقیف می‌شود رضا دهکی این برهه‌های حساس همیشگی چرخ صندوق های مالی مدعی بانکداری اسلامی واقعی چگونه می چرخد؟ چالش های بانک های واقعا اسلامی سالن‌های نوستالژیک چگونه برابر پردیس های سینمایی رقابت می کنند؟ بزرگترین معدن طلای خاورمیانه تعطیل است؟ شوربختی های زرشوران «ابتکار» روزهای پرکار وزارت خارجه از سفر ظریف به روسیه ومذاکرات آستانه تا مسائل مربوط به برجام را بررسی می کند احمد خرم در گفت‌وگو با«ابتکار» مطرح کرد تقابل توطئه ها جایگزین رقابت سیاسی رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت: فضای جامعه باید امن باشد و نه امنیتی به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی: محکومیت ۳ ایرانی به جرم صادرات اقلام نفتی به ایران در دادگاه آمریکا محمد جواد ظریف: بازدیدها توسط آژانس نمی‌تواند بهانه‌ای برای اطلاع‌ یافتن از اسرار کشور باشد تصمیم وزارت کشور درست است؟ مزایا و معایب استانداران غیربومی نکوداشت زندگى،نکوداشت انسانیت