رفع مشکل حضور تماشاگران زن

دبیرکل فدراسیون والیبال به بروز برخی حواشی در جریان دومین دوره رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی در کیش پاسخ داد. بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده مشکل تماشای دیدارهای رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی برای بانوان حل شد. دومین دوره رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی از صبح چهارشنبه در جزیره کیش آغاز شد.
آغاز این رقابت ها با برخی حواشی همراه بود. این حواشی ها پس از آن آغاز شد که جمعی از بانوان تلاش کردند خود را برای تماشای دیدارها به محل برگزاری رقابت ها برسانند، اما با ممانعت مسئولان برگزاری رقابت ها روبرو شدند. این اتفاق سبب شد تا ناظران جهانی والیبال خواستار توقف ادامه بازی ها شوند.
«محمود افشاردوست» دبیر کل فدراسیون والیبال در گفتگو با ایرنا گفت: مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها موضوع جدیدی نیست و فدراسیون والیبال در رقابت های لیگ جهانی و دوره نخست تور جهانی نیز با این موضوع روبرو بوده است. دبیر کل فدراسیون والیبال در باره ورود تماشاگران خانم برای تماشای دیدارها در رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی گفت: در جریان تصمیم گیری ها در کیش نیستم، اما مراجع ذی صلاح پیگیر این موضوع هستند تا مشکل برطرف شود. بر اساس آخرین تصمیم گیری های صورت گرفته قرار است بانوان با حفظ شئونات اسلامی بتوانند بازی ها را تماشا کنند.
تفاهم مجلس با فرهادی درباره استیضاحش
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تفاهم این کمیسیون با فرهادی درباره طرح استیضاحش خبر داد.به گزارش تسنیم، محمدمهدی زاهدی درباره استیضاح محمد فرهادی وزیر علوم از سوی مجلس، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم استیضاحی درباره عملکرد وزیر علوم از جانب مجلس صورت گیرد.وی افزود: بحث استیضاح ایشان در دستور کار مجلس قرار داشت، اما پس از برگزاری جلسه اعضای کمیسیون با وزیر علوم و بحث و تبادل‌نظر در این باره، قرار شد تفاهماتی بین مجلس و وزارت علوم صورت گیرد.رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر این اساس، قرار شد وزارت علوم در برخی موارد روند اصلاحی را در پیش گیرد.