نماینده تهران در مجلس خبرگان: دولت‌های نهم و دهم طرح‌های ناتمام بسیاری را تحویل دولت یازدهم داد

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دولت‌های نهم و دهم از نظر هزینه مدیریت درستی نداشت و طرح‌های ناتمام بسیاری را تحول دولت یازدهم داد، گفت: دولت یازدهم با صرف وقت زیاد در مقام رفع کاستی‌ها و مطالبات به جای مانده توفیقاتی کسب کرد.
سید هاشم بطحائی گلپایگانی افزود: دولت نهم و دهم واقعا از نظر هزینه، مدیریت درستی نداشت و طرح‌های ناتمام و ناقص زیادی را تحویل دولت یازدهم داد.
وی ادامه داد: بنابراین می‌توان گفت دولت یازدهم با صرف وقت زیاد در مقام رفع کاستی‌ها و مطالبات به جای مانده توفیقاتی کسب کرد و فرصت زیادی برای بهینه سازی و گام برداشتن در مسیر توسعه نداشت.
نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: وزیران دولت دوازدهم اهل کار، تلاش و اهل عقیده هستند بنابراین این دولت از یک بافت کارآیی و توانایی جامع‌الاطرافی برخوردار است و دیگر هم عذری ندارد که بگوید وارث نارسایی‌ها، کاستی‌ها و چالش‌های گذشته بود چون وارث دولت یازدهم است.


بطحائی گلپایگانی اضافه کرد: بنابراین رهبر معظم انقلاب و ملت انتظار دارند که دولت دوازدهم در عرصه‌های مختلف از نظر اقتصادی بنای خود را بر رفع فقر مطلق بگذارد که این وعده آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود.
وی در ادامه با بیان این که جوانان به دلیل نارسایی اقتصادی قادر به تشکیل زندگی مشترک نیستند، گفت: دولت دوازدهم یکی از وعده‌هایش رفع فقر مطلق بود که امیدواریم کمرهمت را ببند و در این زمینه گام جدی بردارد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر جهادکشاورزی: واردات گندم امسال ممنوع است با حضور معاون اول رئیس جمهوروهمزمان با دهه ولایت صورت گرفت بهره‌برداری از 27 طرح آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران با اعتباری بیش از 3000 میلیارد ریال هشدار مالکی نسبت به "کودتای سیاسی" در عراق نماینده تهران در مجلس خبرگان: دولت‌های نهم و دهم طرح‌های ناتمام بسیاری را تحویل دولت یازدهم داد از "غار حِراء"تا "غدیر خُم" بحران کره و انفعال آمریکا در تماس‌های تلفنی دکتر ظریف با وزرای خارجه ترکیه، مالزی و اندونزی صورت گرفت ایران خواستار اقدام عملی برای توقف مسلمان‌کشی در میانمار شد رئیس‌ جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد لزوم اتخاذ تصمیم و برنامه‌های موثر برای پیشگیری و به حداقل رساندن حوادث دانش‌آموزی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: تصمیم جدیدی در خصوص اصل موضوع حصر اتخاذ نشده است نخستین گروه از حجاج ایرانی دیروز وارد فرودگاه امام خمینی شدند ترند: تلاش واشنگتن برای منحرف کردن گزارش آژانس شکست خورد وزیر بهداشت در مراسم معارفه رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی: دنبال منابع مالی پایدار برای طرح تحول سلامت هستیم