حذف فیزیکی گوینده خبر سیما !

محمدرضا ستوده- به گزارش خبرگزاری ایسنا، رضاحسین‌زاده گفت: تا پایان امسال قرارداد همکاری با صداوسیما داشتم اما بدون هیچ دلیلی از کار معلق شدم!
به عنوان کسی که حدود شش سال در رادیو و تلویزیون کار کرده‌ام این را می‌دانم که هیچ کدام از کارهای صداوسیما بی حساب و کتاب نیست. یکی از تخصصی‌ترین، گران‌ترین، دقیق‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌های جهان همین صداوسیمای خودمان است که هیچ کدام‌مان یک لحظه هم آن را نگاه نمی‌کنیم مگر اینکه زیرنویس شبکه خبر را ببینیم برای تایید خبر تعطیلی فردا !
با این اوصاف بعید است که آقای رضازاده بی‌دلیل از اخبار صداوسیما کنار گذاشته شده باشند. حتما مرتکب خبط و خطایی شده‌اند. شاید یک روز حواس‌شان نبوده و یک خبر راست از دهان‌شان دررفته و به مردم آگاهی داده‌اند. یا شاید در یک بخش خبری باید پنج خبر خلاف واقع را اعلام می‌کردند ولی حواس‌شان پرت شده، یکی را جا انداخته‌اند و چهار خبر خلاف واقع را اعلام کرده‌اند!
بعضی‌ها می‌گویند: ایشان یک‌بار به صحت اخباری که هر روز اعلام می‌کرده شک کرده و مسوولان حراست واحد مرکزی خبر رد این شک را در مغز ایشان زده‌اند و ایشان را تا برقراری یقین کامل معلق کرده‌اند.
البته من یادم می‌آید یک روز ایشان به جای اینکه بگوید آمریکای جنایتکار، گفت ایالات متحده آمریکا. بعید نیست به دلیل سهل‌انگاری در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و ساختن چهره‌ای بیگناه و رحمانی از آمریکای خونخوار از کار معلق شده باشند. اگر واقعا این‌طور باشد واقعا به ایشان رحم کرده و حال داده‌اند. کسی که چنین جرمی را مرتکب شده باشد، نه فقط معلق از کار شود بلکه باید خودش را کلا میان آسمان و زمین معلق کند!