قدر نیروهای خدوم انتظامی را بدانیم!

امیرحسین میراسماعیلی- دقت کرده‌اید که چقدر همه‌چیز پرفکت است و میزان رضایت‌مان از کیفیت زندگی به سقف چسبیده و حال‌مان از این همه خوشی به‌هم خورده؟ کار به جایی رسیده که ماموران حراست موسسه مالی کاسپین، مردم و خبرنگاران را کتک می‌زنند تا کمی زندگی‌مان دچار تغییر و تحول شود و خوشی زیر دل‌مان نزند. واقعا نباید قدردان چنین انسان‌هایی بود که عکس گرفتن را بهانه می‌کنند تا مشتی نشاط‌آور به سویمان پرتاب کنند؟ آیا نباید از آن سه مامور نیروی انتظامی تشکر کرد که لبخندزنان صحنه را دیدند و ضاربان را همراهی کردند؟ خب اگر این کارها را نکنند آن وقت تمام آمریکایی‌ها و اروپایی‌هایی که از ظلم حکومت‌هایشان خسته شده‌اند، مهاجرت می‌کنند به کشور ما و تعادل کره زمین به‌هم می‌خورد که...
اصلا آن اختلاس‌ها و رانت‌ها و آقازاده‌بازی‌ها هم برای این است تا جلوی خارجی‌ها دست‌مان رو نشود و نظر شهوتناکی به ما نداشته باشند و گمان کنند که چقدر اوضاع‌مان نابسامان است، وگرنه فرزندان و اقوام محمدرضا عارف و محمدباقر قالیباف و محمود بهمنی و محمدعلی رامین و صفدر حسینی و سایر نمایندگان مجلس آیا نیازی به رانت و مقام عالی دارند؟
آیا باید بگویم آن سلفی گرفتن‌های دردناک جلوی موگرینی هم دلیلش چه بود؟ باور کنید وقتی موگرینی از کشورمان خارج شد به همتایان خارجی‌اش گفت: «بابا این آدمایی که من دیدم عمرا بتونن بمب اتم درست کنن، بهتره بیخیالشون شیم» یا همان زمانی که سعید جلیلی در مذاکرات با اروپایی‌ها به صحبت درباره زیبایی‌های ایران و دستپخت عالی همسرش پرداخت، کاترین اشتون طی پیامکی به اوباما گفت: «اجازه 100درصد غنی‌سازی رو به ایران بده بره رییس، تضمینش پای من.»
حقیقت ماجرا این است هموطنان عزیزم؛ ما مو را می‌بینیم و آنها پیچش مو را و بهتر است ما خبرنگاران نیز دست از این همه سیاه‌نمایی بکشیم... (با پای خودش وارد گونی می‌شود.)