روحانی را با حجاریان مقایسه نکنید

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در مورد رویکرد روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم که برخی اصلاح طلبان آن را محافظه کارانه می‌دانند، گفت: «قرار نیست که رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی بعد از انتخابات به جای صحبت از برنامه‌ها‌ی اقتصادی و اجتماعی دولت، مثل دوران مبارزات انتخاباتی شعار دهد».
کرباسچی با اشاره به اینکه حتی رئیس دولت اصلاحات نیز در دوران ریاست جمهوری مثل دوران انتخابات سخن نمی‌گفت، افزود: «انتخابات شرایط سیاسی کشور را حساس می‌کند و همه از ایده آل‌ها‌ صحبت می‌کنند اما زمان اجرا که می‌رسد باید به مسائل به صورت واقعی و به دور از شعار برخورد کرد».
این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با بیان اینکه همه می‌خواهند رشد اقتصادی کشور بالای هشت درصد باشد و نرخ بیکاری نیز به صفر برسد، گفت: «انتظار درستی نیست که بگوییم آقای رئیس جمهور در نخستین مصاحبه زنده ایده آلی سخن بگوید، او باید همان طور که عمل کرد آمار واقعی را ارائه و شرایط کشور را برای مردم تشریح کند».
به گزارش نامه نیوز، کرباسچی با تاکید بر اینکه روحانی به سمت جناح راست مایل نشده است، گفت: «روحانی را باید با توجه به شخصیت اش ارزیابی کرد. او را نمی‌توان با تاج زاده و حجاریان مقایسه کرد. همان طور که نمی‌توان او را با حسین شریعتمداری یا عباسی مقایسه کرد».