نتانیاهو: مهاجران آفریقایی حق ماندن در «تل آویو» را ندارند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از بازدید از جنوب تل آویو، متعهد به آزادسازی آن از سیطره مهاجران آفریقایی شد وگفت: آنها حق ماندن در اسرائیل را ندارند.
به گزارش شبکه خبری المیادین، بنیامین نتانیاهو برای نخستین بار در طول دوران نخست وزیری خود به جنوب تل آویو رفت و متعهد شد که این منطقه را از سیطره مهاجران آفریقایی آزاد و دوباره به یهودیان بازگرداند.
به گفته نتانیاهو بازدید از این منطقه ادامه تلاش‌ها برای بازپس گیری آن از مهاجران آفریقایی صورت می‌گیرد. وی افزود که جنوب تل آویو را به اسرائیلی‌ها باز می‌گردانیم. مهاجران آفریقایی حق ماندن در فلسطین اشغالی را ندارند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این پناهجویان آفریقایی آواره نیستند، بلکه به شیوه‌ای غیر قانونی وارد فلسطین اشغالی شده و به دنبال کار می‌گردند.


وی مدعی شد که یهودیان ساکن جنوب تل آویو می‌ترسند از خانه‌های خود خارج شده و در این منطقه تردد کنند و همیشه باید پلیس آنان را همراهی کند.
رسانه‌های صهیونیستی سفر نتانیاهو به محله‌های جنوب تل آویو را که اولین بار طی سالهای نخست وزیری وی انجام گرفته تاریخی دانستند.
سفر نتانیاهو به تل آویو پس از مجوز دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به کابینه در خصوص اخراج مهاجران غیر قانونی صورت گرفت.
دهها هزار آفریقایی که بیشتر آنها اهل اریتره وسودان هستند طی چند دهه اخیر توسط صهیونیست‌ها و به منظور افزایش جمعیت اسرائیلی‌ها از طریق مرزهای صحرایی فلسطین اشغالی با مصر وارد فلسطین اشغالی شده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه