پیکر دانش‌آموزان قربانی سانحه رانندگی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عصر دیروز پیکر این دانش‌آموزان با حضور گسترده مردم بندرعباس، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی از گلزار شهدا تا سه‌راهی بلوار راه‌آهن تشییع شد.
پس از این مراسم پیکر سه نفر از دانش‌آموزان به زادگاهشان در شهرستان رودان، دو نفر به میناب و یک نفر هم به جزیره هرمز منتقل ‌شد. پیکر این دانش‌آموزان امروز در زادگاهشان به خاک سپرده می‌شود.پیش از این پیکر یکی دیگر از دانش‌آموزان فوت شده از شهرستان داراب به حاجی‌آباد منتقل و در زادگاهش تشییع شده بود.
یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی بامداد جمعه حوالی قلعه بیابان، جنت‌شهر شهرستان داراب واژگون شد.
این اتوبوس حامل ۴۵ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه مناطق رودان و میناب استان هرمزگان بود که برای شرکت در اردوی ملی فرزانگان عازم شیراز بودند. علاوه بر 7 دانش‌آموز یکی از مربیان و کمک راننده اتوبوس نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.


تشییع پیکر دانش‌آموز هرمزگانی
 در حاجی‌آباد
مراسم تشییع و خاکسپاری شیدا امانی دانش‌آموز حاجی آبادی که در حادثه واژگونی اتوبوس در محور بندرعباس-داراب به لقاء‌الله پیوست صبح دیروز بر روی دستان مردم قدرشناس این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
حمید جهانگیری کوهشاهی فرماندار حاجی‌آباد ضمن تسلیت به خانواده مصیبت‌دیده امانی و مردم این شهر گفت: باید یک تجدیدنظری در برنامه‌های اردوهای برون‌استانی از سوی آموزش و پرورش و سایر ادارات انجام شود تا خدای ناکرده در آینده با این چنین مشکلاتی
مواجه نشویم.
در این مراسم فرماندار حاجی آباد، امام جمعه موقت شهرستان، رؤسای ادارات و جمعی از مقامات استانی نیز حضور داشتند.
به گفته فارس، دانش‌آموز شیدا امانی دانش‌آموز مدرسه پروین اعتصامی حاجی آباد بود که صبح روز جمعه قصد شرکت در اردوی فرزانگان در استان فارس را داشت که به‌علت واژگونی اتوبوس در محور جاده داراب وی در کنار 6 دانش‌آموز متوفی دیگر به لقاء‌الله
پیوستند.