ماریوی قارچ‌خور و نادر گلابی‌خور!

هومن جعفری- به آقای قاضی‌پور گفته‌اند‌: وسط صحبت‌های رییس‌جمهور چه وقت خوردن گلابی بود؟
فرمود‌: می‌خواستم به وزیر کشاورزی بفهمانم که جلوی واردات میوه را بگیرد!
واقعا شانس آوردیم که آقای قاضی‌پور فقط خواست از تولیدکنندگان میوه حمایت کند‌. اگر مثلا یادش می‌آمد تولیدکنندگان لباس علی‌الخصوص لباس زیر هم به حمایت نیاز دارند، چه شری در مجلس ایجاد می‌شد!
پیشنهاد روز‌: یک تیم تحلیل رفتار را در مجلس مستقر کنید از بام تا شام آقای قاضی‌پور را کنترل کند که بفهمیم دارد چه پیام‌های مستتری را برای دولت ارسال می‌کند!
حسرت روز‌: کاش همان‌طور که بازی ماریوی قارچ‌خور داشتیم‌، بازی نادر گلابی‌خور هم داشتیم که در راهروهای مجلس می‌چرخید و گلابی می‌خورد و با این گلابی خوردنش برای دولت خط و نشان می‌کشید!
سایر اخبار این روزنامه
روحانی مصوبه شورای عالی اداری را ابلاغ کرد؛ تشدید حضور نظامی آمریکا کاهش صادرات محصولات کشاورزی کار دست تجارت داد؛ بحران آب، چالش جدی دولت دوازدهم؛ افتتاح بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی؛ به فکر وصول معوقات بانکی از دانه‌درشت‌ها باشیم‌؛ فروشندگان کامپیوتر و لپ تاپ از رشد خرید و فروش در فضای مجازی نگران هستند؛ بلومبرگ: ایران با دلارهای تجاری خود مقابل ترامپ می‌ایستد ماریوی قارچ‌خور و نادر گلابی‌خور! اطاعت بانک ها زیر فشار دولت در گفت‌و‌گو با دکتر قانعی‌راد مشخصه‌های وزیر علوم مناسب مطرح شد؛ استدلال حقوقی برای حل مشکل گزارش «جهان‌صنعت» از مغایرت احداث پلاسکوی 15 طبقه‌ای با طرح تفصیلی تهران؛ تکلیف حصر را روشن کنید گشت و گذاری در خاطرات طهران قدیم: حمله مرگبار به بخشداری پیشین در سیستان‌وبلوچستان بلومبرگ: ایران با دلارهای تجاری خود مقابل ترامپ می‌ایستد عدم انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران اژدهای خفته اقتصاد ایران