بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز آتش زدن مسجد الاقصی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها ضمن تاکید بر هویت اسلامی و قداست مسجد‌الاقصی بر صیانت از آن به عنوان یک تکلیف از سوی مسلمانان تاکید کرد.
در این بیانیه آمده است:
صهیونیست‌ها از زمان اشغال فلسطین در سال 1948 (27ش) سیاست تغییر هویتی سرزمین فلسطین را پیگیری کرده‌اند. آواره سازی مردم فلسطین و جایگزینی جمعیت یهودی اشغال مستمر زمین‌های فلسطینی، تخریب اماکن تاریخی و تخریب یا تغییر کاربری مساجد از جمله سیاست‌های رژیم صهیونیستی طی یک 70 سال اشغال فلسطین بوده است. پس از اشغال کامل بیت المقدس در سال 1967 برنامه‌های حذف حرم شریف قدس به عنوان برجسته‌ترین نماد هویتی اسلام در سرزمین فلسطین، در دستور کار این رژیم قرار گرفته است. زیرا تا فلسطین با هویت اسلامی آن شناخته می‌شود امکان بسط سیطره کامل صهیونیست‌ها بر فلسطین وجود نخواهد داشت و هزینه‌های اشغال فلسطین نیز روز افزون خواهد بود. خصوصا که مسجدالاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان و محل عروج پیامبر عظیم الشان اسلام، ریشه در اعماق تاریخ اسلام دارد و محل توجه ویژه مسلمین است. بر این اساس تخریب این مسجد قدسی برای صهیونیست‌ها یک اولویت محسوب می‌شود. بر این اساس در طول 50 سال اشغال حرم شریف قدس اقدامات وسیعی را برای حذف مسجد الاقصی به کار بسته است. به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در یک برنامه هماهنگ توسط صهیونیست‌ها در همین چارچوب انجام گرفته است. هر چند صهیونیست‌ها به دلیل هراسی که از اعتراضات مردمی جهان اسلام و مجامع بین‌المللی داشتند؛ اعلام کردند که این اقدام از سوی یک جهانگرد استرالیایی که روان پریشی داشته صورت گرفته است. اما این اقدام در کنار سایر اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به مسجد مقدس الاقصی، نشان از توطئه بزرگ و برنامه ریزی شده علیه جهان اسلام دارد. تجاوزات صهیونیست‌ها در طی این 50 سال مستمرا ادامه داشته است و متاسفانه به دلیل انفعال در جهان اسلام، این تنها جامعه فلسطینی است که به عنوان خط مقدم جبهه وظیفه صیانت از مقدسات اسلامی و قبله نخست اسلام و عروج گاه رسول مکرم اسلام را بر عهده گرفته و مظلومانه و در تنهایی جوانانش را در این جنگ مقدس 50 ساله قربانی می‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
رشد 468 میلیون دلاری صادرات محصول پتروشیمی در 4 ماهه امسال در اجلاس روز جهانی مساجد عنوان شد سردار سلیمانی:اگر دائم از القاب اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده کنیم، چه کسی می‌ماند؟ همه مردم ایران هستند آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد پانزده خرداد در ارومیه نرخ سود سپرده های بانکی ثابت ماند افزایش 18 درصدی تسهیلات پرداختی بانکها رای اعتماد مجلس به 16 وزیرکابینه دوازدهم رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست لبخند بورس به رای اعتماد کابینه دوازدهم با ورود به کانال 82هزار واحدی مدیرعامل فولادمبارکه: بورس کالا تنها نهاد کشف قیمت براساس عرضه و تقاضا است سخنگوی قوه قضاییه: موارد جدیدی به پرونده احمدی نژاد اضافه شده است دولت بی‌طرف؟ خیزش علیه نژادپرستی و ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز آتش زدن مسجد الاقصی پیام تبریک دبیر کل اوپک به زنگنه: با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین وزیر در اوپک هستید رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست