آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد پانزده خرداد در ارومیه

بنیاد پانزده خرداد که به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای خدمت به محرومان جامعه بنیان نهاده شده، در ادامه خدمات خود ساخت دوازدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه را در دانشگاه ارومیه آغاز کرد.
در مراسم کلنگ زنی که به همین مناسبت، دیروز 29 مرداد ماه در پردیس دانشگاه ارومیه و با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی برگزار شد، دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه ضمن خوشامدگویی به میهمانان با اشاره به نیازمندی این استان مرزی، از این فعالیت خیر بنیاد پانزده خرداد تقدیر و آن را الگویی مناسب برای سایر خیرین استان و کشور قلمداد کرد.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان، با خوشامدگویی حضور یار دیرین امام و رهبری آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی و هیات همراه به استان و شهر ارومیه، استان را شایسته توجه و رسیدگی هرچه بیشتر مسئولان استانی و کشوری دانست و تداوم چنین حرکاتی را در حوزه‌های مختلف خواستار شد. وی همچنین رسیدگی به حوزه‌های علمیه را نیز همانند دانشگاه‌ها از ضرورت‌هایی برشمرد که برای پاسداری از اسلام و گسترش آن مورد نیاز می‌باشد.
صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ارومیه در این مراسم با برشمردن اهمیت استراتژیک استان ارومیه، بهره گیری از منویات ابلاغی مقام معظم رهبری را سرلوحه مناسب خدمت‌ها و فعالیت‌ها دانست و با اشاره به خدمات صورت گرفته و در حال انجام، پیشرفت استان را مناسب و قابل ملاحظه ارزیابی نمود.


آیت‌الله صانعی نماینده رهبر انقلاب و سرپرست بنیاد پانزده خرداد در این مراسم طی سخنانی با تجلیل از معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تبیین جایگاه رفیع ایشان به عنوان ادامه انوار وجودی و مسیر انبیاء و اولیاء، این خدمات را از برکات و فیوضات حضرت امام دانست و خدمات و فعالیت‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران را نتیجه مسیر امام و مقام معظم رهبری عنوان کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشکر از اعتماد رهبری در انتصاب مجدد ایشان در این مجلس، دو عامل شناخت مردم و شناخت رهبری را عواملی دانست که با فراموش نکردن آن‌ها، فراموش نخواهیم شد.
سرپرست بنیاد پانزده خرداد بازگشت به راه امام راحل و رهبری را بهترین راه‌ها برای نجات کشور عنوان کرد و همگان را به گام نهادن در این مسیر فراخواند.
آیت‌الله صانعی در ادامه سخنان خود با اشاره به نظم امام(ره) و دقت ایشان در رفتار با تمامی موجودات، بخشی از مشکلات فعلی ما را ناشی از بی‌نظمی و بدرفتاری ما با تمامی موجودات و طبیعت دانست و وضعیت فعلی دریاچه پر اهمیت ارومیه را نیز حاصل همین بی‌توجهی‌ها و کم توجهی‌ها عنوان نمود.
بنیاد پانزده خرداد در قالب طرح خورشید، دوازدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه را در ارومیه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و با زیربنایی بالغ بر 4500 متر مربع با ظرفیت 250 نفر با بهره‌گیری از برترین استانداردهای روز دنیا و متاثر از فرهنگ اسلامی - ایرانی احداث می‌نماید. شایان ذکر است دانشگاه ارومیه دارای بیش از 15 هزار دانشجو است که حدود نیمی از آنان غیر بومی و نیازمند خوابگاه می‌باشند.
سایر اخبار این روزنامه
رشد 468 میلیون دلاری صادرات محصول پتروشیمی در 4 ماهه امسال در اجلاس روز جهانی مساجد عنوان شد سردار سلیمانی:اگر دائم از القاب اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده کنیم، چه کسی می‌ماند؟ همه مردم ایران هستند آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد پانزده خرداد در ارومیه نرخ سود سپرده های بانکی ثابت ماند افزایش 18 درصدی تسهیلات پرداختی بانکها رای اعتماد مجلس به 16 وزیرکابینه دوازدهم رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست لبخند بورس به رای اعتماد کابینه دوازدهم با ورود به کانال 82هزار واحدی مدیرعامل فولادمبارکه: بورس کالا تنها نهاد کشف قیمت براساس عرضه و تقاضا است سخنگوی قوه قضاییه: موارد جدیدی به پرونده احمدی نژاد اضافه شده است دولت بی‌طرف؟ خیزش علیه نژادپرستی و ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز آتش زدن مسجد الاقصی پیام تبریک دبیر کل اوپک به زنگنه: با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین وزیر در اوپک هستید رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست