منصوریان: هیات مدیره نگفت بعد از بازی با پدیده برکنار می‌شوی


بعد از اینکه نشست هیات مدیره استقلال تمام شد علیرضا منصوریان حرف‌هایی درباره محتوای این نشست به زبان آورد: «در این جلسه در مورد مشکلاتی که وجود داشت صحبت کردیم. در مورد اینکه داخل تیم‌مان چه اتفاقاتی می‌افتد و حواشی اطراف تیم جلسه خیلی خوبی داشتیم. ایده‌ها و نظرات ما نزدیک بود. در جلسه هیات مدیره قرار شد چون منابع مالی هنوز تامین نشده است اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه با توجه به اینکه با حامی‌مالی قرارداد امضا کردند کمک‌های مالی انجام بدهند. از اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم چراکه آنها اعلام آمادگی کردند، هر کمکی لازم باشد و در مواردی که از داخل به ما آسیب بزند به کمک ما بیایند. برخلاف فصل گذشته من احساس کردم که اعضا کاملا می‌خواهند مشکلات را حل کنند و از بازیکنان و کادر فنی‌شان حمایت کنند تا شرایطمان رو به بهبود و صعود باشد و به آن شرایط آرمانی که می‌خواهیم برسیم.»
 آیا قرار است تغییراتی در کادر فنی انجام شود؟ منصوریان به این سوال هم پاسخ داد: «هیچ صحبتی در مورد تقویت کادر فنی نبود چراکه دو تا از سرمربی‌های خود من در کادر فنی حضور دارند و دستیار آقای کی‌روش نیز هم اکنون به ما اضافه شده است. ما گزارش کامل عملکرد روزانه کادرفنی و سعی و تلاش‌های آنها را در اختیار مدیرعامل قرار می‌دهیم.»
 آیا هیات مدیره در نشست دیروز تا بازی استقلال-پدیده به منصوریان فرصت داده؟ سرمربی استقلال چیز دیگری می‌گوید: «در جلسه‌ای که داشتیم چنین چیزی اتفاق نیفتاد. هیأت مدیره متفق‌القول از من حمایت کردند و من از اعتماد و اطمینان آنها تشکر می‌کنم و قول دادم که به اعتماد آنها پاسخ مثبت بدهم زیرا به تیمی که درست کرده‌ام اعتقاد دارم. استقلال همیشه حاشیه دارد اما حواشی این تیم بعد از حضور من اگر 10 بوده صد برابر شده است.» منصوریان علیه پیشکسوت‌های استقلال هم حرف‌هایی می‌زند: «پیشکسوتانی که 35 سال از آنها خبری نبود اکنون آمده‌اند و کارشناس شده‌اند و اظهارنظر می‌کنند. فصل گذشته تا پایان سال 500-600 مصاحبه وجود داشت. این فصل هم تا اکنون 100 تا 150 مصاحبه دیده‌ایم.» منصوریان امیدوار است رقبای استقلال امتیاز از دست بدهند: «امیدوارم رقبای ما در این چند هفته امتیاز از دست بدهند چراکه من آنها را زیر نظر دارم و می‌دانم که قطعا امتیاز از دست خواهند داد. امیدوارم بتوانیم امتیازهایی که اول فصل از دست داده‌ایم را جبران کنیم. ما در جریان بازی‌هایمان تغییراتی داده‌ایم. من فکر می‌کنم شرایط برای ما به گونه‌ای رقم خواهد خورد که به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم.» منصوریان جوابی هم برای انتقاد‌های مرفاوی دارد: «مرفاوی دوست خوب من است. من مصاحبه صمد را نخوانده‌ام. نمی‌دانم از اینکه می‌گویید ادبیات یعنی چه؟ »