انتصاب‌های جدید رئیس جمهوری

با صدور احکام جداگانه رئیس جمهوری صورت گرفت
انتصاب نوبخت، واعظی، نهاوندیان و انصاری در دولت دوازدهم
رئیس جمهوری در احکام جداگانه ای، محمدباقر نوبخت را به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور»، محمود واعظی را به عنوان «رئیس دفتر رئیس جمهوری»، محمد نهاوندیان را به عنوان «معاون اقتصادی رئیس جمهوری» و جمشید انصاری را به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در حکم خود خطاب به نوبخت، توفیق او را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت کرد. نوبخت در دولت یازدهم ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت بود.


 رئیس جمهوری در حکم محمود واعظی نیز نوشت: «با توجه به ضرورت هماهنگی‌های ستادی در دفتر رئیس جمهوری و اولویت‌های دولت تدبیر و امید و با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «رئیس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.»
روحانی ابراز امیدواری کرد: «با عنایت الهی و همکاری اعضای محترم دولت و مسئولان اجرایی، در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.» واعظی در دولت نخست روحانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.
روحانی در حکم نهاوندیان که در دولت یازدهم رئیس دفتر رئیس جمهوری بوده است، توفیق او را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت کرد.  
جمشید انصاری نیز در دولت یازدهم «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» بود که با حکم رئیس جمهوری در دولت دوازدهم هم در این سمت ابقا شد.