باقالی دمی در بهارستان!

هومن جعفری- از معرکه دیروز آقای روحانی و دوستان نماینده در مجلس این چیزها دستگیرمان شد‌:
1- رییس‌جمهور خیلی چیزها را دلش می‌خواهد اما نمی‌شود‌! به همین راحتی‌! من و شما باشیم آخر سر می‌فروشیم می‌رویم خارج اما طفلی آقای روحانی ناچار است در همین جا بماند و ببیند که هر روز برایش یک محدودیت می‌تراشند‌! طفلکی‌! دل‌مان سوخت‌! همین هفته قبل بود که خبر رسید آقای رییس‌جمهور برای ناهار باقالی دمی خواسته بود اما یک بشقاب استانبولی شفته گذاشتند روی میز و گفتند‌: همین است که هست‌! نمی‌خواهی برو دو تا میدان بالاتر رستوران هست‌!
2- دیروز فهمیدیم که رییس‌جمهور قرار بوده وزیر زن به کابینه معرفی کند اما زورش نرسیده‌. الان برای آحاد ملت سوال است رییس‌جمهوری که زورش نمی‌رسد وزیر زن را در کابینه خود قرار دهد زورش دقیقا به چه چیزی می‌رسد؟ با توجه به اینکه در دولت محمودینا وزیر زن داشتیم‌، در نتیجه قاعدتا این اتفاق خیلی عجیب و غریبی نبود‌.
3- دیروز همچنین فهمیدیم طبق گفته آقای کریمی قدوسی تمام اعضای کابینه یا دوتا شناسنامه دارند یا دوتا پاسپورت‌. یعنی خارجی‌ها هم به مردم‌شان شناسنامه می‌دهند؟ فکر کردیم یک نفر از همان بدو تولد که بچه به دنیا می‌آید چون خارجی است پاسپورت دارد‌! از آقای روحانی تقاضا داریم اینطور مواقع با آقای کریمی قدوسی هماهنگ کنند که نظرات ایشان هم لحاظ شود‌. الکی که این همه جیغ و داد نمی‌کنند‌!


4- تقاضا داریم بزرگان در مجلس یک نفر را مامور کنند برخی از نمایندگانی را که موقع نطق کردن آتش می‌گیرند با سطل آب یا کپسول آتش‌نشانی یا دسته بیل خاموش کنند‌! دوست نداریم حادثه پلاسکو تکرار شود‌. در پلاسکو هم اگر یکی با دسته بیل به موقع وارد عمل می‌شد کار به اینجا نمی‌رسید‌!
طبیعتا موارد دیگری هم هست که بعدا به آن می‌پردازیم، فقط از آقای رییس‌جمهور تقاضا داریم اگر دیدند خیلی دارد به ایشان فشار می‌آید از طریق اینستاگرام خبر بدهند‌. مردم خودشان برای ایشان باقالی دمی درست می‌کنند و می‌برند پاستور‌!
سایر اخبار این روزنامه
وزیر راه‌و‌شهرسازی در کمیسیون برنامه و بودجه: سفر رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به ترکیه؛ گام آخر اصلاح بزرگ بورس خطر مقابله به مثل نگاهی به تاثیر رای‌گیری الکترونیکی انتخابات در جهان؛ طلب ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی از دولت و بانک‌ها ادامه نصب کاشی‌های ماندگار بر سردر خانه هنرمندان؛ یک بام و دو هوای کمیته انضباطی فوتبال هیس... زن‌ها وزیر نمی‌شوند! باقالی دمی در بهارستان! گره اقتصاد به دست سیف باز می‌شود نسخه جدید برای رونق شانس قبولی ها بیشتر شد تاکید بخش خصوصی بر اصلاح زنجیره تولید تا توزیع تولیدکنندگانی که به جای کارخانه در زندان به سر می‌برند؛ برنامه تبعیض‌آمیز ستاد مبارزه با موادمخدر درباره کمپ‌های ترک اعتیاد؛ توصیه نیویورک‌تایمز به کاخ‌سفید در مورد تعامل با ایران؛ سفر رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به ترکیه؛ گره اقتصاد به دست سیف باز می‌شود توصیه نیویورک‌تایمز به کاخ‌سفید در مورد تعامل با ایران؛ توصیه نیویورک‌تایمز به کاخ‌سفید در مورد تعامل با ایران؛