داورزنی رو سایلنت کن مصطفی

امیرحسین میراسماعیلی- زندگی همچنان سخت می‌گذرد مصطفی‌جان. 24 میلیون رای به روحانی داده‌ایم که همچنان 7 صبح از خواب بیدار شویم؟ 24 میلیون رای داده‌ایم تا کسی نباشد برایمان لوبیاپلو درست کند؟ 24 میلیون رای داده‌ایم تا پدرام در کافه‌اش یک لیوان چای را 12 هزار تومان حساب کند؟ 24 میلیون رای داده‌ایم تا هیچ زنی در کابینه نباشد؟ 24 میلیون رای داده‌ایم تا نماینده مجلس برود روی مانیتور و با موگرینی سلفی بگیرد؟ 24 میلیون رای داده‌ایم تا مداحان عزیز به اتهام جاسوسی دستگیر شوند مصطفی؟
اینجایی که ما هستیم آنقدر دغدغه‌های گوناگونی برای مردم وجود دارد که هر روز شاهد تولیدمثل هشتگ‌هایی مختلف هستیم و هیچ‌کس بیکار نیست مصطفی‌جان. مثلا همین دیروز و به طور همزمان، یکی برای کم شدن شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد هشتگ می‌زد، دیگری برای حضور زنان در کابینه، آن یکی در اعتراض به محرومیت شجاعی و حاج‌صفی و این یکی نیز درباره رفع برخی محدودیت‌ها و باز شدن درهای بسته. می‌بینی چقدر فضا متنوع است و مسوولان مملکت تا چه حد در راستای اشتغال و سرگرمی ما می‌کوشند؟ همین که توئیتر را باز می‌کنی، فوج‌فوج مردم به سویت می‌آیند و تقاضای همراهی با هشتگ مورد نظرشان را دارند.
اگر به زودی قصد بازگشت از آن جزیره خراب‌شده را داری، در راهت به دفتر معاون وزیر ورزش سری بزن و از محمدرضا داورزنی بپرس چه خبر از سامانه 3090 و اسپانسری تیم‌های پرطرفدار؟ بگو مصاحبه‌ات درباره حاج‌صفی و شجاعی را خواندیم و ان‌شاءالله که مورد قبول درگاه دیگر مسوولان قرار گیرد اما به این هم فکر کن که روزی باید در مقابل همین مردم حساب پس بدهی دکترجان. راستی شنیده‌ای که پیاز ارزان شده مصطفی؟ بیشتر بخور که برای تقویت بنیه‌ات خوب است.